"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 29., csütörtök

hajócsipkés löket...

Már régóta kacérkodtam a gondolattal, hogy most már ideje lenne, hajócsipkét is készíteni, gömbre,és kis csillagokat is  összehozni.Mindig valami előrébb volt...Ma láttam egy kis szépséget,és ezzel kaptam egy kis löketet, hogy nekiálljak...és mi mással is kezdhetném , mint a legkedvesebb mintámmal, ami Renulak  által készített minta...harang szokott készülni, de én gömbre teszem.Ugyan még nem kész, de ki gondolná, milyen sok minta egység kell hozzá , hogy egy kisebb gömböt körül érje...

Még augusztusban kaptam újabb két hajócskát Katától,///itt is köszönöm /// így bővült a hajó flottám, ugyan még nem teszteltem, hisz még az idei "tavaszi terítő" sem készült el.A zsinór csipke tanulása is sok időt elvesz, választani kell, melyikkal foglalkozzam szabad időmbe..

Közben el is készült...      fázis fotók ...





 hosszú minta egység kell hozzá...








MA REGGELRE megkaptuk az első igazi hideget_-8 fokot mért a hőmérő..és a virágok...








 ma ahogy sütött a nap...


6 megjegyzés:

  1. Hajócsipke, külön világ nagyon mutatós lesz!
    Nálunk hó is volt:) nem csak hideg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy igaz...külön világ...Egyre szebbek és egyre kacifántosabb minták születnek..Nekem már azok túl magasak... ennyi bőven elég...Helyesebben van még egy amit ebben a kézimunkában is szeretnék megtanulni...Van Pécsen egy hölgyike, akivel már le is beszéltem... csak rendbe kell jönnöm..

      Törlés
  2. Annyira szép lett! :) Nagyon tetszik a karácsonyi gömb és a csipke együttese.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit...Egyre több mindenre használható ez a kézimunka is...Jujjjj de csúnyán irtam...Nem rég láttam kardigánt is..szuper, de és soha nem állnék neki..Most nagy divat gyöngyel kombinálni, nagyon sok ékszer és kiegészítők készülnek...Szinte határtalan a felhasználása...Persze ehez már fpofizmus is kell..

      Törlés
  3. Csodálni tudom csak az ügyességed! annyira szép lett!
    Nálunk ma esett a hó, úgy örültünk neki, mint a gyerekek! :)

    VálaszTörlés
  4. Beautiful Christmas bubble, lovely pattern

    VálaszTörlés