"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. november 6., kedd

Süni...k.

Elkészült az igazi süni, rendes fonalból...Bár én pattogatott kukorica mintával képzeltem el, ki is próbáltam, de még van valami ami nem lett jó,,,A kis gömbök jók lettek,de nem igazán gömbölyödött   a formája, türelmem meg most nem volt próbálgatni..

Mutattam  kedves  barátnőmnek, ő egérnek gondolja...Nos,... hogy most mondta elbizonytalanodtam...De talán nem is igazából fontos...nagyon gyorsan kellett hogy az agyamat lefoglaljam, és ne azon törjem a fejem, amin most per pillanat nem tudok megváltoztatni semmit...Jött mint vízözön...Írni, vagy beszélni róla nem aktuális...
Sokszor kell megbirkózni ezzel-azzal, vagy sikerül, vagy nem...Az élet megy tovább, és most ez legyen a legnagyobb gondom, hogy süni vagy egér...Ezzel viszont az idegeimet nem borzolom sem magamnak , sem másnak...
Mindenki döntse el... mit lát..és írjátok meg, amit előre is köszönök...Nekem mind kettő aranyos...persze az a bozontos aranyosabb...kedvesebb.







8 megjegyzés:

  1. Egy kedves ismerősöm szokta nekem mondani: Történt, ami történt. Tudsz rajta változtatni? Ha nem, akkor ne foglalkozz vele, nincs értelme.

    Én süninek látom az új horgolásodat, csak nincsenek tüskéi.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon jó..megszívelendő...és igaz is...
      Könnyű mondani, de betartani... nagyon nehéz, hisz az ember gondolatai ilyenkor csak ott van...

      köszönöm...kopasz süni...

      Törlés
    2. Ez így van, az ember hajlamos folyton azon agyalni, mert foglalkoztatja a dolog.
      Én mostanában nagyon sok zenét hallgatok, sorozatot is nézek, pedig a munkahelyen nagyon kifáradok, a szemem is, de ez segít.

      A süni egyébként nagyon aranyos szerintem :)

      Törlés
  2. Süniegér!
    Gondjaink megoldódnak csak, azt nehéz kivárni még eljön. :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...süniegér...

      Egyszer minden megoldódik csak ki kell várni!

      Törlés
  3. Nekem a bozontos az inkább süni, a másikról meg az első gondolatom ez volt: bukósisakos egér :)
    De mindkettő édi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...persze a másik horgolással sem lenne egyértelmű hogy egér... de az most várat még... más projektek vannak...tervbe

      Törlés
  4. Én sünit látok.
    Nálunk is történés van. Holnap felhívlak. Nem lehet a szőnyeg alá söpörni megoldandó feladatokat.

    VálaszTörlés