"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. december 5., szerda

Újabb bütykölésem...

Megszállott róka kedvelő vagyok,  mással vagyok elfoglalva de mostanában annyira szét vagyok esve, mert  nem tudom melyiket, és mit készítsek előbb, annyi terv van..van még bő egy hetem a  teljes lazításra..Próbálom magam teljesen kihasználni,teljes bedobással a kézimunkának élve, hisz most mást nem is tehetek...Néha kicsit unalmas is, de akkor más kézimunkának állok.
Most egy kis kitérőt tettem, mert a sok róka imádatom után ezt a pici rókát el kellett készíteni... A szívre való rádolgozás is új az én munkáim közt, gömbre már dolgoztam.Talán elsőre nem is olyan rossz.A zsinór elég vastag, de el kellett tüntetni a két összeillesztést
16-os aidára készült... A jelőlőt szándékosan hagytam meg...
Nagy vágyam volt, hogy nagyobb szívre is kipróbáljam, milyen is a rádolgozás..erre takácsvászonra készült hímzést  ép jó volt...

van még mit tanulni...








 Szép napokat kívánok az erre tévedőknek!

13 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek lettek. Neked ezen a téren már nincs mit tanulnod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a dicséretet... de van mit tanulni, vagy inkább lenne mit tanulni...ez is gyakorlat kérdése is..

      Törlés
  2. Ezt kérdezem én is, mi nem jó rajta? szerintem tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lett,de nem tökéletes...Bátran adom ajándékba is, mert tetszik...apró hiba de hiba...

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek Vera! :-) A kis róka nálam mindent visz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Helga..kis rókával már régóta szemezetem, bár a bagolyt mikor kaptam, tudtam egyszer eljön az idő, mikor én is kihímzem..

      Törlés
  4. Jaj, de szépek! TÖKÉLETES mindkettő! :)

    VálaszTörlés
  5. Piękne serduszka.Pozdrawiam.

    VálaszTörlés
  6. Szépek lettek, ügyes vagy. A kis bagoly különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva..ügye hogy aranyos a bagoly?

      Törlés