"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. március 22., péntek

Új projekt...

Megírtam a bejegyzést....ép a színt adtam volna hozzá, mikor elment minden... Nem tudom mégegyszer leírni...egy biztos...nehezen álltam  neki, mert valami visszatartott..Már olyan sokan elkészítették..,féltem, hogy a 14-es aidán milyen lesz... ez a szemem van csak,és sajnos nem mindent lát...Felüdülés a sok kék és lila szin után a " rókaszín"







A farkas kész, már jó ideje, keretezésen is túl vagyok, mégsem tudom megmutatni...Rengeteg fotó készült, vasalás után...Egyszerűen nem adja vissza az igazi képet,gondoltam majd a keretezés után...de nem...A valóság és a fotó két dolog...Olyan messze van egymástól...Hogy szinte elkeseredve nézem a fotót...sajnálom a ráfordított nem kevés időt... mig a valóság szerencsére egész más igy keretezés után...Nem beszélve arról, hogy Apának meg nagyon tetszik...Még utoljáta megpróbálunk kint az udvaron készíteni képeket... Ha sikerül, ha nem mutatom.hamarosan....Én megtettem mindent...

Köszönöm a látogatást...Szép hétvégét!Legyetek jók...

8 megjegyzés:

  1. Hiszen már a fele kész! Vagy nem? Kár volt ilyen sokáig halogatni, jó varrni? mert haladósnak tűnik.
    Lassan előjönnek a tavasz színei a virágoskertekben, jó kimenni gyönyörködni a tavaszban. Érdekes valahogy nem olyan gyorsan tobzódnak a tavaszi virágok, valamiért nekem úgy tűnik lassan ráérősen nyílnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felétől még nagyon messze van....Élvezem minden percét, amit a xszemekkel töltök...Ez olyan, mint amikor nagyon vágysz valamire...és ott van... nem tudsz betelni vele...Lehet hogy kicsit "nyálasnak" tűnik... de ahogy csak elmegyek mellette és ránézek, valami nagyon jó érzés fog el... vagy vénülök ..és érzékenyebb lettem...
      Virágoknak nem tesz jót ez a nagy szárasság már most, az éjjeli minuszok, még ha csak kicsik... és azt gondolom, hogy a természet tudja, vagy érzi, hogy nem kell sietni...
      Egy ismerős mesélte, hogy már most nincs , mert eladta már az összes margitvirágját... Az emberek sietnek... hogy minden kint legyen... pedig még várni kell...

      Törlés
  2. Ügyes vagy! Mindig megcsodálom, ha valaki keresztszemezik. Mutatós lesz ez is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Ditti!Én sokáig goblent varrtam, de el sem tudom mondani, mennyivel jobban szeretem a xszemeseket, mióta egyszer kipróbáltam... Igaz anno, meg a kalocsai és társaiba voltam"belezúgva".
      Sokat tanultam, már most is... de van még mit... és a legfőbb, hogy megnyugtat,és kikapcsol....

      Törlés
  3. Csodás lesz a róka. :-)
    Nagyon várom a farkasos képről a fotót. :-)
    Szépek az ibolyák. Nálam most az utcán az árokban van sok, a kertben alig van, pedig nagyon szeretem. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Helga...Egyenlőre a farkas várat még, mert sajnos, eddig akárhány fotót készítettem, nem lett,jó, nem adja vissza a kép szépségét... sőt nagyott ront rajta
      JJJa az ibolya a parkban készült

      Törlés
  4. A keretezett farkasos képet várom!
    Az új, rókás xszemes nagyon aranyos, nem csodálom hogy lelkes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamarosan mutatom...Voltál már úgy hogy akár mennyit képet készítettél, nem adta vissza az igazi fotót, inkább rontott?

      Törlés