"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. június 21., péntek

Hópihe a nyárba és virágok...

Nagyon elment a kedvem a hajócsipketeritő után...sok volt a kudarc, nehezen ment az utolsó sor, pláne, hogy levágtam, és újra kezdtem... nagyon megszenvedtem, akkor azt mondtam , nem mostanában készül valami..Nézelődtem, sok szép dolgot láttam, de nem fogott meg egyik minta sem, a kudarc után, míg ezt a kis hó pihét meg  nem láttam...Ez valami csúcs...Kis fordos, mint mikor a szél egyengeti, fodrozza  a havat...Nekem ez jött le a mintáról, nagyon tetszett, de csak írásos mintát készített Muskaan aki a blogot  írja.Írtam egy kommentett, és hogy sajnálom, de én írásos mintáról nem tudok dolgozni, mire másnap már a rajzos minta is fent volt..Nagyon köszönöm...itt is..

Muskaan blogja...itt

Maradék fonal, valószínű hogy 12-es- vagy 15-ös fonal..PuppetsEldoradó, pontosan nem tudom, rajta volt a hajócskákon..Átmérője...6,5 centi



                                                                            ❤❤❤    

 legyen egy kis virág is...már nagyon vártam hogy nyíljon, mert a 3 tőből egy maradt meg...viszont nem rég találtam eldugva kis palántát... az elszórt magja kikelt, ép nem értem rá megkapálni, igy szerencsésen meguszták...


 idei szerzemény... el is nyílott, és hamar új virágokat hozott...ami régóta meg van, még nem akar nyílni...//Bugavilla, papir virágnak is nevezik/
 és a sok virágzás nélküli évek után, újra  bímbós!!!

köszönöm a figyelmet... legyetek jók...vigyázzatok magatokra,jó pihenést!!!

14 megjegyzés:

  1. Vera egyik kedvenc virágom a bougainvillea, másnéven murvafürt, Louis de Bougainvillea admirális után kapta a nevét, aki 1768-ban fedezte fel Braziliában.
    Sajnos nekem egy időután mindig megadta magát, bármennyire pátyolgattam.

    Anyukám horgolt rengeteget, még nagyfüggönyt is, ilyent is horgolt mint amit most mutatsz, én nem vittem tovább, tőlem elég messze áll.))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha vigasz... nekem is egy idő után megadja magát...ezért nem is veszek drága bugawillát...Volt a nagykerben még sárga is... annnyira de annyira szép... csak a szívem fájt érte..Azért 10 ezret nem adok egy cserép virágért...még a feléért sem...Ami hamarosan nyílni fog, ez talán-4-5 éves... a másik 2 cserép már megadta magát... sajnos...Most ezzel a kicsivel is próbálkozom

      kedves Andrea, nem haragszol ügye meg, de ez nem horgolás... ez a kézimunka frivolitás,...persze ettől függetlenül anyukád is készíthetett...Már sokszor írtam, én nagyon sok évet adtam, ezért, hogy eddig eljussak a hajócsipkéhez.. nekem nagyon nehéz volt a tanulás, másoknak gyorsabban ment, vagy megy...

      Törlés
    2. Vera dehogy haragszom meg, de látod ennyit jelent mikor valaki szakszerűen ért hozzá, és aki meg nem annak ha ránéz horgolást lát.)
      Mindenesetre ügyes vagy nagyon, és ez a lényeg.)

      Törlés
  2. Kedves Vera, nagyon tetszik a csipkekészítés, és ez a hópihe tényleg csodálatos mintázatú. Készítesz belőle többet is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...nem hiszem, hogy készül több, bár ki tudja...bevallom, mivel sem időm, sem a kezem , nem a legjobb mostanában, 3 nap alatt készült el.. Általában egy minta megtetszik és eltudom készíteni/mert nem mindig sikerül/abból csak egy készül...Van, vagy inkább volt egy pár kisebb minta ami tetszett, abból több is készült, de ajándékba mentek el...Idén nagyon elhanyagoltam,.... vagy egyik kézimunka, vagy másik...tavaly kezdtem el tanulni a román csipkét, sok időmet vette el..és persze az amigurumik is igen fontosak a számomra...

      Törlés
  3. Tényleg nagyon mutatós hópihe :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági, bár a tervező érdeme...és hogy megrajzolta nekem a mintát...

      Törlés
  4. Beautifully tatted !!! 🌹💗🌹💗🌹

    VálaszTörlés
  5. Előző bejegyzéshez:Jó, hogy sok olyan műanyagot kivonnak a forgalomból ami nem bomlik le. Igen, van ami nélkülözhetetlen, mint a virsli csomagolása, az injekciós tű, a katéter..., de ezek nélkülözhetetlenek. Ha kevesebb az ártalmas hulladék már az is jó!
    A hópihe valóban nagyon mutatós! Ismerős a mindent megcsináltam, de jó lenne valami ami újra lelkesít problémáját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak érzékeltetni szeretten volna, hogy mig egy fültisztitó pálcika megszüntetése van ovációval,, ugyanakkor még egy adag répát is duplán tesznek műanyagba...
      Nem véletlen hogy a hópihe megfogott... csak olyat tudok elkészíteni, ami megfog, és rabul ejt..
      Egy új kézimunka, mindannyiunkba egy feszültséget, egy lelkesedét ad..és csak az értheti, aki bármilyen kézimunkát mível...

      Törlés
  6. Szép a hajócsipke. Virágaidon látszik a szerető gondoskodás, bougainvillea nálam nem maradt 2-3 évnél tovább :( Maradok a régi jól beváltaknál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Juci...de a gondoskodás sokszor kevés...
      Minden alkalommal nagy aggodalommal figyelem, mikor indul be tavasszal...Nem igazán jó helyen telel át, azt írják 10-12 fok kell... nálunk meg sokszor alig van 2-3 fok, máskor meg 20 fok felet is van télen...Ha beindul mindig egy külön öröm fog el..., ügye nagyon későn hajt ki, ezért a virágzása is elhúzodik, amikor másodszora nyílna, ép el el kell már tenni a fagyok miatt, aztán a sátorba, levelektől ,virágoktól rögtön megszabadul, és álomba merül...És kérdés mindig, hogy a következő év újra éled -e...

      Törlés
  7. Beautiful snowflake, its a lovely pattern which I am yet to try its one the to do list.

    Gorgeous photos of your gardem

    VálaszTörlés