"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. június 27., csütörtök

Kaktuszok és más...

Igen csak gondolkodtam... irjam, vagy ne... Inkább nem... van akinek a katuszok sem jönnek be... sem sem-sem az...
Pörgösebbé szerettem volna tenni a blogot... de nem megy...Nem én rajtam múlik...
9 éves a blogom...az utobbi időben egész nyügvenyelős..A meglévő blogosoknak is hasonló a tapasztalata...Nem ünneplek mert nincs is miért...
Köszönöm a figyelmet...


















                                                                 ❤❤❤

fodorkának... ha erre jár...Szigeti út...




26 megjegyzés:

  1. Mi van ? Terjed ez a negatív hangulat:) Miért vagy elégedetlen, nem tudom hogy mikor leszel 9 de boldog blogszülinapot! Ebben az évben lesz az én blogom is 9 éves. Pörgős a blogod szép munkáidat lehet csodálni a szép virágokat is amit most is hoztál. Az hogy a látogatottság nem olyan mint régen az való igaz ezt mindenki érzi de elfoglaltak az emberek. Szép hétvégét kívánok és Alexet helyettem is simogasd meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugy látszik igen, kedves Éva... Mint mindenkénél, nálam is jönnek ilyen hullámok, mélypontok...aztán kikecmergek,és megy minden tovább...Köszönöm hogy itt vagy, és a Te blogodhoz is további jó folytatást... bejegyzéseket!Szép hétvégét!

      Törlés
  2. A virágaid -- kaktusz virágok -- eszembe juttatták a gyerekkoromat, Anya virágzó kaktuszait . Jó régen volt :-(
    Csodásak !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy itt vagy...és hogy sikerült régi emléket felidézni...már megérte feltenni a kaktusz virágokat... Nekem most hogy írom e sorokat a "kaktusz virága " cimű film ugrott be...Igen csak aranyos és jó kis film...JJJé neked is 9 éves a blogod? Boldog blogszülinapotÉs tovább jó irogatást!

      Törlés
  3. Nekem is nem rég múlt el 9 éves a blogom -- de még él . Jó visszanézni, ha nem pontosan emlékszem valamire . Olyan mint egy napló , csak néha mások is elolvassák , hozzászólnak , tanulnak a leírt hibáimból . Boldog blog szülinapot !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ....visszanézni, ha nem pontosan emlékszem valamire"....., mert itt napra pontos minden.

      Törlés
    2. Ez is igaz... de nem ez az első szempont számomra...
      Sokszor fedezek itt, olyat, amit már rég elfelejtettem, és itt van! Köszönöm hogy írtál...

      Törlés
  4. Csodásak a kaktuszkáid! Az enyémek még picikék.
    Örömmel nézegetem a virágaid, a kézimunkáid még ha nem is írok sokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hogy itt vagy, rég nem írtál...A kaktuszok már ugyan csak régiek, öregek...Mindig megy tönkre, már nem pótlom...

      Törlés
  5. Gyönyörű virágai vannak a kaktuszoknak. Én már csak megszokásból írok, meg miattatok. Jó látni a megszokott neveket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövid életűek a kaktuszok virágai..Többet is megérdemelnének, ha már ilyen szúropsak...

      ???csak megszokás? ez se roosz, de köszi

      Törlés
  6. Én is 9 éves vagyok! :-)
    Azt észleltem én is, hogy elég sok tiszavirág életű blog működött, rengeteg megszűnt, kevesen kitartóak. Legfőképp külföldi blogokat nézegetek, mert hazai csak ez a pár régi van. Nézőként a hazai emberek vannak többen, tehát van rá igény, sokan böngésznének, ha lenne több blog.
    Naponta van 30-80 látogatóm, nekem ez öröm és lelkesen kitartok az olvasók miatt, meg magam miatt, mert én szeretek grafománkodni. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipike neked is boldog blogszülinapot...Jó pár év óta most vettem fel egy magyar új blogot...Én is ahogy néztem, nagyon sokan hagyták abba...Köszönöm, hogy itt vagy..

      Törlés
  7. Felétek van lehűlés, esik? Itt szél van, de meleg levegőt fúj.

    VálaszTörlés
  8. Szép virága van a kaktusznak, z tényleg rétegnövény, de aki szereti, az imádja. Ilyenekben ne törd a fejed, szívesen olvaslak. Én is néha elhallgatok, máskor napi három bejegyzést felteszek. Nálam most a kert teng túl, de ahogy előttem írták később jó ezt visszaolvasni. S vannak életszakaszok, amik nem nagy kirakatról szólnak. Szóval: fel a fejjel, ölellek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megjegyzésedet... köszönöm a biztatást!

      Törlés
  9. Maga a kaktusz sosem volt kedvencem, de a virágja mindig elkápráztat, szerintem a csúnya szúrós kinézetét ellensúlyozza a virágja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. való igaz, hogy nagyon szúrosak, és egy napos a virágjuk is...Igazából egy nagyon régi emlék miatt van kaktusz, mert egy darab volt, több mint 30 éve, a volt szomszédasszonyom adta, azzal, hogy """Vera azért adtam, hogy emlékezzen rám"...és azóta jöttek még kaktuszok és mindig szivesen gondolok vissza Olga nénire, tőle kaptam, az első püspöksapka kaktuszt..Sajnos az tönkre ment, de vettem helyette hogy az emlék megmaradjon...

      Törlés
  10. "Kicsinykéim" - bohó ifjak ! Itt a 12 éve blogoló öreganyátok beszél...
    Már többektől kérdeztem: kinek írjátok a blogot ? ha másnak - akkor menjetek az égbemagasztalt FB-re. Ott van forgalom. Ha többnyire magatok örömére írjátok, vagy kis életetek eseményeinek, a gondolataitoknak megőrzése a cél, akkor örüljetek ha néha benéz valaki. Ha még üzenetet is hagy, akkor az dupla öröm.
    Szóval a blog divatja lejárt - aki nem szereti, ne írjon, aki meg igen, az szokja meg a másfajta világot. Azért páran még kitartunk...
    Pont.
    A kaktuszvirágok szépek, én majd minden évben elmegyek a volt pedfő botanikus kertjébe a májusi virágkiállításra és megcsodálom a kaktuszos melegházat - bár idén pont nem voltam. De attól a kaktuszvirág még szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ata-gattya...Én spéci kedvesem úgy gondolom, nem csak magamnak irok...ÉS nem megyek irni a facéra... olvasni szoktam... de az mint már annyiszor irtam is nem az én világom...Nem szeretem azt a stilust... tisztelet a ki ételnek...
      Ahogy neked is szokott mélypont lenni, én sem vagyok kivétel...Ennek ellenére még sosem hagytam pár napnál hosszabbra a blogom, hogy nem irtam valamit..Én sajnos évek óta mindig lemaradok a kiállításról...

      Törlés
  11. Épp azon gondolkoztam a minap, hogy már csak a kitartóak vannak a blogvilágban. Pedig szerintem sokkal jobb, mint a mindent elnyomó közösségi oldal. Itt rendezettebb, összeszedettebb. Utólag nem kell sokat görgetni lefelé, ha valamit keresünk. Szebb a kivitelezés is, áttekinthetőbb a kulcsszavak által. Mindennek helye van: a bejegyzéseknek és a hozzászólásoknak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy igaz...Itt az emberek tiszteletet adnak a másiknak, és ha rosszat ír, ,jaj és véletlen nem egyezik a véleményük, nem orítják le egymás fejét!Ráadásul milyen csúnyán!Sőt nem javítják ki... egy rossz mondat mögött más is lehet...nem csak hogy elvétjük az írást...
      Köszönöm hogy szántál rám időt... szép napot Ditti!

      Törlés
    2. Dittinek nagyon igazat adok. Egy GOND, SOK ESETBEN A FB NEM KERÜLHETŐ MEG. éN IS FENT VAGYOK, DE NEM HASZNÁLOM. nEKEM SOK, Bocs, nem írom újra. Ez a gondom sokan átmentek oda, vagy ott vannak, így vagy ott keresem meg őket, vagy elmaradok tőlük. A blogvilág emberléptékű közösség.

      Törlés
  12. Congratulations on nine years, well done
    Beautiful photos, stay cool and hope you enjoy the weekend

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Margarett!Neked is szép hétvégét!

      Törlés
  13. Gyönyörűek a kaktuszaid, nagy kár, hogy csak rövid ideig virágoznak.
    Én a saját blogom miatt csak azért nem panaszkodom, mert alig írok bejegyzéseket, és máshová is elég ritkán kommentelek. (Az enyém májusban volt 11 éves.)

    VálaszTörlés