"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. július 25., csütörtök

Fázisfotó..2.

Lassan megy, meleg is van, bogarászom is, hogy hova kell ölteni...Első látásra beleszerettem a képbe, a körülötte lévő színeket nem is láttam, bár amikor a színeket szedtem össze, gyanús volt, de ki törődött vele, mert csak a kép közepe lebegett előttem...HHHHHHHát.... nem a kedvenc színeim... de lassan túl jutok rajta...
148x208 kocka.... 14 count,   30 szín






❤❤❤❤❤❤Újra kaptam lámpákat.... remélem már nem bántja Alex, mert mindet szétrágta....Már egy hete ki van téve, már régóta nem bánt semmit...Nem tudom miért de szeretem a kinti szolár lámpákat, ahogy világítanak.



 ❤❤❤❤❤❤csak úgy... nekem tetszik...




 ❤❤❤❤❤egyszere nyilik a kis kardvirágosom, pici helyen






köszönöm a figyelmet! Szép hétvégét!!!!

12 megjegyzés:

  1. Varromány kezdetedből leveleket tudok kinézni mivel olyan rozsdás színek, talán őszt ábrázol majd. Virágaid olyan nagyon szépek. Ritkán szoktam leszedni a kertemben virágzó növényeket azért, hogy vázába rakjam őket, nekem a szárukon tetszenek legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Való igaz, levelek vannak, és barnák, és az őszt idézi, de nem őszi kép.
      Nem szoktam leszedni a virágokat, egyébként is, csak pár van , ami elvileg vázába is való, de nagyon felnyúlt a kardvirág, összedőlt, annak ellenére hogy kikötöttük.Igy inkább leszedtem, mert a másik virágokra is ráborult, amit meg rajta hagytam, megázott, másnapra letört a kalásza, és tönkre ment.
      Én is jobban szeretem kint nézegetni a virágokat...

      Törlés
  2. Hatalmas mintába kezdtél, de már alakul, és biztos csodás lesz! Az én rókás képem kisebb ugyan, de sokkal több szín kell hozzá.Iszonyatosan pixeles.Van olyan rész ahol egy 10x10 kockában nincs egyforma szimbólum.Szóval drukkolok neked.
    A kardvirágról az eljegyzésem jutott az eszembe 2 hatalmas csokrot kaptam. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd kiderül, milyen lesz, Ernő szerint szép...és ez elég, hogy insiráljon!Itt is vannak egy ilyen egy olyan, de remélhetően lesz olyan rész, ami gyorsabban megy és nagyobb helyen egyszínű..

      Hogy irtál a kardvirágról, amit eljegyzésedre kaptál,eszembe jutattad a 18. szülinapom, anyútól kosarat kaptam benne 18 szál bordó kardvirág.

      Törlés
  3. Nem a kedvenc színeid. Pedig ősznek nagyon szép.
    A kardvirágot én is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barna színeket nem igazán kedvelem, tudom a barna szín is őszi szín...de lassan túl leszek rajta, és jön az igazi szerelem hímzés...

      Törlés
  4. Alex szuper , nem bánt semmit. Nem ás, jó nektek. Szépek a karvirágaid. Tudat alatt őszt vársz már, azért választhattad. Szép lesz, meglátod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nem bánt semmit...de ha átmegy a virágon, ami előfordul, az a virág nem éli túl...
      Nem várom az őszt...de majd hamarosan kiderül, mi készül

      Törlés
  5. I am sure Alex enjoyed the lights, he is a beautiful boy,
    I am see what you mean about the colours, hopefully it will look better when its finished
    Beautiful photos of your garden

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak a lámpákat rágta szét, ami az útjába került... De hála... hogy most már semmit nem rág meg
      Köszönöm a dicséretet Margaret

      Törlés
  6. Kiváncsian várom, mikor mutatod meg, hogy melyik képet választottad... A képeid, mint mindíg most is csodásak és a virágaid is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még egy kicsit titkolózom...
      Szeretek fotozni mindent..a virágok... meg kell a lelkemnek

      Törlés