"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. július 7., vasárnap

Újabb projekt-ek...

Még be sem fejeztem az előbbi munkát, már tudtam hogy mi lesz a következő...Sőt,.. a madarak előtt találtam jóval a mintát, de túl sok munkával, sok előkészület, nyomtatatás, fonalak miatt választottam a madarakat, de mivel nem voltam kész az előkészületekkel még mindig, így hozzá fogtam egy """kis""" munkához...Egy gyors siker élményt szerettem volna a madarakkal.Ez   a mostani munka tényleg kicsi,itt is gyors kivarrásra gondoltam, de itt meg a fonalak nem voltak mind meg, így mindennel csúsztam.RP  minta, nagyon megtetszett, ráadásul a virág az udvaron is megtalálható, nagy kedvencem...Hogy ez mikor lesz kész a jó ég tudja, mert belekezdtem a ""nagy ""projektbe is...de arról majd később.

Köszönöm a figyelmet...Szép hetet!









❤❤❤❤❤❤❤
Új projekt...


14 megjegyzés:

  1. Látom, Neked töretlen a lelkesedésed a hímzés iránt... nekem az utóbbi időben nem nagyon megy, sajnos...
    Sok örömet kívánok Neked továbbra is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van! Azt gondolom, elég sokat "tanultam" ezért valahogy jobban szeretek is hímezni..Szeretem az új kíhívásokat!Jó látni!!!

      Törlés
  2. ... s nyílik a léggömbvirágtok is! Jó hímzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...igen nyílik a campanula... mint a himzés...

      Törlés
  3. A virágok szépek élőben, de a varrás az még rejtély :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nekem tennének fel ilyen kérdést, engem is megfognának...A himzés, vagyis a virág ami készül, campanula, irtam is, hogy amit himzek, nyílik is... a kertembe..A nagy himzés, az tényleg rejtély, arról majd később...és azt gondolom néha kell a rejtély is...

      Törlés
  4. Elkezdted.... jó lesz :) Szép a léggömb virágod, sajnos a Parolint még nem ismertem fel. Legyen szép heted!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...igen elkezdtem...Írtam, hogy mit varrok..a kertembe ép nyílik... a campanula, lufivirág...
      Neked is szép hetet!

      Törlés
  5. Jó nagy fába vágtad a fejszédet! Bár még nem látni mi is lesz.
    A Parolint felismerném, csak lusta vagyok megkeresni :-) Jó munkát kívánok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "nagy" munka, az tényleg nagy munka lesz, talán jövőre kész is lesz...Az még rejtély... MInt írtam is a kertembe nyílik azt himzem mint kicsike...... a cmpanula... képet is tettem fel a virágról...Háttérbe szorul, mert a nagyot hímzem...

      Törlés
    2. Nekem megvan mindegyik virág ebből a sorozatból, és eredetileg falvédő lett volna,vagyis annak szántam. De most már max takaró lesz, nincs hely a falamon.A rókákat majd ősszel folytatom , az a fiamé lesz.

      Törlés
    3. Van egy pár pár, ami a falon van, külön- külön...de csak 16-os countra, ez is ép elég a szememnek ilyenkor.

      Törlés
  6. Válaszok
    1. ÁÁÁÁ köszi...A kicsit azért kezdtem el, mert hiányzott a xszemezés, a nagy meg még nem volt összeállítva...ha ráunok, előkerül a kicsi himzés...

      Törlés