"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. augusztus 6., kedd

Egy kis varrás...

Még valamikor május elején talán, szabtam ki a táskát, de mivel először nem volt a pánthoz "csúszóka",aztán időm sem volt, így csak most vettem elő, hogy befejezem...Bizony forgattam, hogy is akartam, megvarrni ,a cipzár milyen formába kerül majd bele..Nem mondom hogy nem  szenvedtem vele, pedig nem az első ilyen fazonú táska amit varrtam..Még hogy nem felejt az ember, amit már megtanult....... dehogynem...vagy én vagyok béna... Persze nem mondom,  jó lenne egy-két dolgot  elfelejteni...az meg sehogy sem, pedig próbálom...
Lényeg hogy kész a táska, előre is került cipzáros rekesz., üveg tartó belül, és külön még egy rekesz ami szintén zárható...azt hiszem ez nem lesz hosszú életű, az anyag vásárlásom nem a legjobban sikerült.


 ez hasonlít az igazi színéhez, de ez sem az igazi





 és ahogy fotóztam....nem lehetett kihagyni...

nem lehet nem szeretni...

 és ez is  tetszik....

 ez meg pláne...

első virág, ami azt gondolom teljesen kinyílt...sorba jön a többi is

Köszönöm a figyelmet...

17 megjegyzés:

  1. Szép a táska. Szerintem jól sikerült. (Anyagválasztás: szerintem magában a vastagabb anyagtól sem lesz elég merev tartása. Nálunk árulnak tömörített flízt. Talán a legegyszerűbb módja annak, hogy tartása legyen. Neten meg persze vannak mindenféle csodák.)

    Nincs ennek a táskának semmi baja. Szép a színe. Jól sikerült a bélés, a zippzár is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. duplán van merevítve, mert nem csak a táska anyagába vasaltam vetexet, a bélés is kapott, csak került bele, vatelin is...Egyébként a tök kemény táskákat nem szeretem...Neten nem vásárolok...amit Pécsen lehet venni azt veszem meg...

      Törlés
    2. Akkor valóban jó erős lehet. Viszont nem értem az elégedetlenségedet.

      Törlés
    3. Nem vagyok elégedetlen, mindig arra szeretnék törekedni, hogy hibátlan legyen... van hibája, de használható...külön köszönet, hogy visszatértél...hogy megnézd válaszoltam e...és mit...

      Törlés
  2. Szerintem kellemes színe van a táskának nem rikít mindenhez tudod hordani. A zippzár bevarrása pedig szuper! A kinyílt virágaidtól szóhoz sem jutok, egyszerűen gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucika...ez legalább mindenhez passzoló táska...
      A cipzár nem a legjobb, de nem látszik a hibája szerencsére...

      Törlés
  3. Tényleg semmi baja a táskáidnak, én imádom őket, viszem mindenhová. Az újságost ki is mostam azóta és semmi baja, igazi válltáska. :-) Ez is szép kellemes színű és profin van megvarrva.
    A virágod meg csodás , egyszer kaptam én is , mert érdekes virága volt, de nem maradt meg. :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy szóval sem mondtam, hogy nem hordhatók... csak azt mondtam, van hibája...Ettől függetlenül, szívvel-lélekkel készítettem,és külön öröm, ha aki kapja, kapta örül neki......
      Kicsit aggodtam, mert többen is írták, hogy már tavaly sem nyílt nekik a virág...így nagy öröm volt mikor megláttam a kezdödő bimbót, majd a többit is...

      Törlés
  4. Vera, nekem szépnek tűnik a táska, ügyes vagy. Tudod, hogy készen hasonlók mi pénzbe kerülnek?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó..Tudom mibe kerül...Egy tök egyszerű bevásárló táskát láttam kinaiba 4000 forintért...

      Törlés
  5. Nagyon tetszik amit készítettél. Nem jó az anyagvásárlás írod. Nem tartós. Ugyan! Ha tönkre megy készítesz másikat. Milyen üvegtartó? Egy kis kisüsti titokban? Hihi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem a tartós anyagokat...Inni való nélkül nem megyek még boltba sem, nem veszek hideg ínnivalót,tartó nélkül a táskában elfekszik az üveg...hhhööö én meg a kisüsti....ha csak az meg nem isz engem...

      Törlés
  6. Én mindig csak " irigykedve" figyelem, hogy egyik táskád szuperebb mint a másik. Ez is nagyon tetszik, színe, formája, stb. Bárcsak így tudnék én is varrni, így lenne bátorságom hozzá.
    Hiába biztattok, nem merek belevágni, a párnák elkészültéről írok hamarosan egybejegyzést a blogomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom nem könnyű... de ha nem állsz neki, sosem lesz sikerélményed...Nekem is mindig vannak hibák.. a profik is vétenek... mi hobbiból készitjül el munkáinkat...Éva vágj bele!!!

      Törlés
  7. Vera ez a virág valami csodaszép..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andrea... szerintem is egy csodaszép virág

      Törlés
  8. Nagyon jó lett a tatyó!
    A virágod pedig csudaszép!

    VálaszTörlés