"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2019. december 11., szerda

Hajócsipkés gömbök

Kicsit megkeverte a fényképezőgép az albumomat,így aztán jó kis keveredés lett..Gondoltam, mikor kész egy gömbre a minta megmutatom, így jobban lehet látni, mert ha fent van a gömbön, már nem úgy látszik.Idén a főszerep a gömböké, hogy miért, ,,, most arról nem beszélek, majd később visszatérek rá.Sok mindenre nem jut idő,más nem várt történések miatt.A minták nagy része  régi, de lesz új minta is, amivel jól meg is szenvedtem, azt hagyom majd külön egy bejegyzésre.Minden munka még novemberi













egy hópihe volt készülőbe, ez majd legközelebb..

Köszönöm a figyelmet...szép napot

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néznek ki! Mindig gondolkodtam azon, hogy a csudába lehet a gömbre ráeszkábálni, most kezdem érteni.
    Mindig elő tudsz húzni valamit a tarsolyodból. Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából azért fotóztam, mert gondoltam, hogy aki nem készít ilyesmit, fogalma nincs hogy kerül a gömbre a csipke...én sem tudtam addig mig nem álltam neki...Már ezért megérte hogy fázis fotót készítsek..

      Törlés
  2. Különleges, szép díszek! Hajócsipke igazán egyedivé teszi a gömböket.

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szépek! Odáig vagyok a piros gömbön fehérért 😍😍😍a zöldön is gyönyörű 😍

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek, éppen ma vettem elő a díszeket nézegettem milyen legyen z ide fám, és előkerültek a Tőled kapott gömbök, angyalkák. Nagyon szépek, olyan jó, hogy nekem is vannak ebből a szépségből :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok.. nagyon aranyosak vagytok...

    VálaszTörlés