"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. február 16., vasárnap

Szívecskék megint.

Egész véletlenül készült két szívecske is lila színnel..Igazából nem találok magyarázatot miért is készítettem a másik szívecskét is majdnem ugyan olyan  lila színből, pedig az eredeti szépséges ciklámen színbe pompázott... A minták a pinterestről valók...Nagyon pontosnak akartam,  elszöszöltem vele, ép ezért rontottam, bontottam, és többször is, többször kivettem a vájatból az anyagot, mire sikerült végre betuszkolnom ,,már akkora nagy rés maradt, hogy valamivel helyre kellett hozni, így esett a választás a dupla zsinórra, ami egész jól néz így ki, szerintem.Amikor az ember azt gondolja,óóó ez már megy és lazábbra veszi a  témát,ép akkor ront a legjobban...Ezt most magamra értem...Az anyagok ha jól tudom 16-os count..Mindig bajban vagyok a számozásokkal (is),,

Sokan azt gondolják, rögtön az elsőnek szuper és hibátlan... mert ép nem írjuk..Én spéci sokszor bontok javítok... mert nem úgy sikerül,  ahogy kell kinéznie, legyen az táska, vagy ilyen kis mütyür...A végső forma a lényeg...és nincs ráírva, mennyi szenvedés,aggodalom, munka , idegesség van abba az alkotásba, amit leteszünk az asztalra, legyen az kicsi, vagy nagy.








Köszönöm a figyelmet, Szép hetet, minden idelátogatónak....Legyetek jók.... ha tudtok

12 megjegyzés:

  1. Veronika, különösen tetszik mind a kettő, nagyon aranyosak.
    Ami pedig a munkát illeti, teljesen megértelek, én is sokszor varrok géppel itthon ruhaféléket, párnákat, egyéb huzatokat, és sokat bontok, és kínlódok velük.Legutóbb olyan párnára varrtam huzatot, ami Dormeo márkás, és sem a hagyományos kispárna, sem a nagypárna huzata nem jó rá. Ráadásul, amit korábban varrtam, az túl passzos volt, és nem engedte kényelmesen kitarülni, ezért kissé labda hatása volt a fejem alatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat varrtam,sőt azt is mondhatom hogy majdnem mindent, magunknak felső ruházatot, kabátot polárból, alkalmi ruhát, szoknyát, felsőt,nadrágot
      aztán amikor az unoka megszületett a baldahintól a rugdalózóig, hálózsák, kalap és felsorolni is elég lenne...Szép csendbe leszoktam a varrásról..Ágyneműt mert nagyobb méretű mint a megszokott, és dormeos párnára is varrtam huzatot, de ott csaltam, mert nagy párnát elvágtam, és abból lett két párna, csak igazítani kellett
      Most már inkább táskát, és hasonlókat, bár most is vár egy felső, átalakításra és nadrág hogy be fejezem...Jó ha tudunk varrni, sokat meg lehet spórolni.
      ÚÚÚtálok javítani viszont...ha elszakad, kiszakad ilyesmire gondoltam

      Törlés
  2. Nagyon szépek lettek. Ismerős, én is gyakran vagyok így, főleg a húsvéti tojásokkal.
    Ez a dupla zsinór nagyon jó ötlet :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNNa ügye... ezért szeretem ha más is megosztja, hogy készíti, amivel foglakozik, mert így lesz ötletünk...nem azért mert biztos nem én találtam ki, de nem csak, ötletes, de szerintem mutatós is.

      Törlés
  3. Az én szememben tökéletes szépség mind a kettő ❣️

    VálaszTörlés
  4. Apró változtatásoktól is egyedi és különleges "szivecsekek" alakulnak ki, pont olyanra sikerülnek, hogy nehéz legyen a választás közülük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos ez is így egy szempont... és lehet hogy igaz...

      Törlés
  5. Cuki!
    A táskákról jut eszembe, hogy ma láttam és vettem meg a Praktika Táskák című újságját és van benne 17 táska részletes leírással, hogyan kell készíteni. 1190 Ft- ajánlom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi...
      a táskáról..lehet hogy nem ez az az újság amit régebben beharangoztak, teljesen be voltam sózva...Végre találtunk egy üzletet, ahol lehetett kapni, megnéztem, nagy csalódás volt, nem is vettem meg...Én szeretem a jó és praktikus dolgokat, és az sem zavar, ha mindig ugyanaz a minta, és csak az anyag színe más...De azért köszönöm, hogy említést tettél az újságról

      Törlés