"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 14., szombat

fenyőrigó éneke...és a mai nap...



A tegnapi nap után, ma  aránylag meleg és szép idő volt...Felhő képeket akartam készíteni, mikor a fenyőrigó elkezdett énekelni..Nagyon közelre hoztam a képet, hogy lehessen látni a madarat és a mellét, így biztos lehetek, hogy  fenyőrigó..., viszont remeg a videó.... és 1 percig van  csak a hang... 
/Azt hiszem jó lenne videó szerkesztést is tanulgatni...///...Micsoda nagy készülődés van, , sokszor ép nem fejelnek le a madarak, nagy munkában vannak, fészek rakás van ezerrel... zsinór, fűszál, ,moha, kutyaszőr, egyik rigó talált papirzsebit, még azt is bedolgozta a fészekbe...
A felhő képek nagyon tetszenek, és gyönyörű kék az ég is... A körtefán is látszik, a rügyek készen állnak, hogy a virág kinyíljon...

Egy kis csokor a "mából"....jó pihenést kívánok...











                                                              ❤❤❤❤❤❤

 fészek építés papirzsepivel...

 ez az egy szem primulám...


 ikravirág....
nem rég vettem észre, eddig nem nyílt a halvány rózsaszín erikám, pedig 25 éve itt van, vagy eltakarta eddig a másik...

9 megjegyzés:

  1. Csodás fotók! Én is szeretem ezeket a felhős képeket. Ma hazafelé csodáltam én is a szebbnél szebb felhőket. Imádom őket felülről is nézegetni.
    Gyönyörű az erikád!

    VálaszTörlés
  2. De drága az a fenyőrigó! teli torokból énekel, aranyos nagyon :)

    Nekem az erikádat ne is mutasd, mert ilyenkor nagyon irigy vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. Kikeleti trillázás 😄 jól elkaptad! Erikával nem kísérletezem mert az itteni talaj nem megfelelő neki, amúgy nagyon szép.

    VálaszTörlés
  4. Vera olyan jó, hogy ezt a csodálatos pillanatot el tudtad kapni, és köszönjük, hogy megosztottad velünk!

    VálaszTörlés
  5. De szépen mondja :) Ha van, aki megmutassa, majd a videó szerkesztést is megtanulod, ahogy a számítógép használatot, az internetezést, a blogszerkesztést... Ügyes vagy te! :)
    Milyen szépen beindultak a virágaid!

    VálaszTörlés
  6. De szép! Én is szeretem hallgatni a madarakat. Most már sok van.

    VálaszTörlés
  7. Egyik fotó szebb mint a másik. A videó felvétel csodás

    VálaszTörlés
  8. Ügyes vagy, tényleg fenyőrigó.

    VálaszTörlés
  9. köszönöm lányok..Már ezért érdemes fotókat készíteni..Vigyázzatok magatokra.. maradjatok otthon!!!!

    VálaszTörlés