"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 29., vasárnap

róka és más...

Azért ha nehezen is csak sikerült rávennem magam, hogy újra neki álljak, vagy inkább folytassam a róka levél koszorúját..Eddig jutottam, tudom nem nagy eresztés, de közben van más tenni való is, ami ki vesz belőlem sokat..Még pedig a maszk...nem nehéz,mégis nem tudom igazából megfogalmazni, mikor a maszk miatt ülök le a géphez, hogy a lelkem  hogy háborog.Már kevesebb infót nézzek, többet vagyunk kint, persze teljesen nem lehet a homokba dugni a fejünk, mert a probléma akkor is van...

Egész véletlenül csak úgy megjelent egy bimbó... amiből szépséges fehér virág lett, hogy húsvéti kaktusz-e, vagy karácsonyi, nem tudom, igazából e szempontból nem is érdekes...Karácsony előtt már nyílt, és most is van rajta kettő- vagy három új  bimbó... remélem megörvendeztet a virággal...nem akartam elfordítani, így csak így sikerültek a fotók ..





újabban, ??? vagy régebb óta szeretem az ilyen mütyüröket...
Vigyázatok magatokra.... köszönöm a figyelmet!

11 megjegyzés:

  1. Látod Vera, mindig vannak csodák! Gyönyörű...ek,rókica is.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lesz a rókicád.
    Én a házunk melletti zöld területen találtam valamilyen fehér virágot / még ezelőtt soha /, de úgy megörültem neki. Úgy elterjedt mint az ibolya :)

    VálaszTörlés
  3. Hullámzó érzések közt élünk mindannyian. Még jó, hogy a természet járvány idején is teszi a dolgát, s ad időnként rácsodálkozni valót, s megörvendeztet pl. egy virággal. Nekem a vitorlavirágom bimbózik most. Eddig még egyszer sem tette :)
    Szépen alakul a rókicás hímzésed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Katici...Eddig nem is tudtam, mert elfelejtettem, eleve úgy terveztem, mint most kiderült, hogy nem lesz meg a levélkoszorú...most vettem le a rámáról...úgy hogy újra tervezés jön...

      Törlés
  4. Your fox will look beautiful when finished
    Lovely Easter flower

    VálaszTörlés
  5. Előbb, utóbb mindennapjaink részévé válik a mostani "helyzet" valami módon ha átvészeljük, visszatérhetünk a régi életünkhöz. Remélem jobb lesz mint volt.
    Tetszenek a mütyürök és a rókát körbe ölelő koszorú szuper lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NNa igen, kérdés hogy , hogy állunk az új helyzethez...Azt gondolom, nem könnyű....

      Törlés