"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 7., szombat

Rókica...

Majdnem elfejtettem róla írni, pedig nagy kedvenc.Akkor akartam mutatni, ha teljesen kész., és már keretbe van,  ..azt is gondoltam hogy kész vagyok, mert a levél koszorút, nem akartam,kivarrni. Kérdeztem a barátnőmet, hogy mi a véleménye,gondoltam én is ,hogy anélkül kicsit hiányosnak tűnik..Így aztán még rágtam magam, hogy kivarrjam, vagy ne... majd igen, csak most más apró elfoglaltságaim vannak,így maradt el a róka bemutatása.Mutattam róla fázis fotókat, itt újra meg lehet nézni,.A kész hímzés...és színek nem voltak hozzá,ez csak úgy jött másik rókicám hímzése során.
❤❤❤
Szomorúan olvasom, megint bezárást tervez egy-két blog, ilyenkor a szívem belesajog...Tudom, nekem is volt ilyen gondolatom, de csak a gondolatig jutottam, hisz engem a blog köt össze a külvilággal...Persze várna az ember visszajelzést....de ha nincs, azt kell elfogadni...Ugyanakkor a közösségi oldalakon "nagy " az élet, én csak szemlélő, és olvasó vagyok, de annyira sajnálom ami mostanság történik...Lassan talán nincs is olyan blogoló, akinek nem fordult meg a fejében legalább egyszer, hogy bezár...Egy kezemen megtudom számolni  mennyi blog van, ami működik olvasom,, és  bejegyzést is szoktam hagyni, és egy- két olyan akit mára csak olvasok...
Sokszor elmondtam, és írtam is, sokat köszönhetek a blognak, sok jó ismerősre tettem szert, akikkel a mai napig kapcsolatba vagyok, ha nincs a blog soha "nem találkozunk" és sokkal szegényebb lennék nélkülük.Sokat tanultam .Én szeretem azt a pár blogot és  a gazdáit.
Nem tudom, ha elfogy a kedv, az az érzés amiért tűt veszek a kezembe, vagy horgolok, vagy más, akkor hogy folytatódik a blog, lesz e ami  ébren tartja valamilyen szinten .lesz  e aki erre téved még....Lesz e lelkierő...hogy írjak...és miről...mennyire leszek unalmas már.
❤❤❤
Nem olyan rég még odavoltam mert sikerült egy gombnyomással mindent elrendeznem, nem csak a blogot...minden angol volt... nem tudtuk visszaállítani...és mivel szinkronba vannak a gépek, így a gépek is egyformán, angolul működtek...Mintha az életem függött volna ....úgy is éreztem magam...Remélem amíg így él a tűz bennem, addig a blog is megmarad... és talán marad még aki kíváncsi is lesz rám...
 Most pedig köszönöm, hogy elolvastál itt voltál, szántál rám időt...





http://veragondolatai.blogspot.com/search/label/2020xszemes

Szép hétvégét kívánok!

37 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a munkáid. Nekem nincs türelmem hozzá, de mindig csodáltam azokat akiknek igen. A húgom csodaszép dolgokat horgol, terítőket, függönyt, napernyőt, mikor mihez van kedve. Én kötni szeretek, az hamar készen van, de mostanában inkább festek.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöntelek a blogomon...Volt hogy nekem sem volt türelmem, egyik- másik kézimunkához... de egyszer csak meg jött az ihlet és a türelem is... sőt, engem megnyugtat..A kötés is nagyon jó, főleg ha van kinek készíteni... A festést sosem próbáltam, nincs is kézügyességem hozzá.Szerintem teljesen mindegy, mi az amit csinálunk, ha örömünk van benne.Látogass máskor is meg, talán találsz valami újat...Jó nyugdíjas éveket kívánok,jó kikapcsolódást!

      Törlés
  2. Aranyos a rókicád, de valami még hiányzik a képről nekem , és blogolást ne hagyd abba !!!!!!!!!!!!! Légysziiiiiiiiiiii!

    VálaszTörlés
  3. Úgy érzem időről-időre felmerül benned a blog sorsa. Akit a mozdony füstje megcsapott... Biztos vannak időszakok amikor nem úgy megy, nincs idő, de aki szereti ezeket a dolgokat visszatér. Ezek a blogok nem pörögnek, mert idő míg egy-egy alkotás megszületik, élet költözik bele. Én is szeretnék többet olvasni ilyen blogokat. Sajnálom hogy nincs több, hogy benyelte a közösségi oldal forgataga az alkotókat és én is elgondolkodok néha, hogy csak magamnak írok, de akkor is szeretem.

    Neked azt kívánom, hogy teljen még sok örömet az alkotásokban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked Ditti most külön válaszolok neked, mert a héten két vagy három blognál is olvastam, hogy bezárná a blogot, vagy abba hagyná ... Onnan jutott eszembe, hogy hányszor megfordult már , nekem is régebben a fejembe ,, de alá is húztam hogy csak gondolatba, leírtam és ment tovább minden úgy ahogy eddig...Majdnem heti 3x írok...Mivel sokszor vagyok éjjel fent, így vázlatokat készítek, vagy csak képeket, és amikor úgy adódik írok hozzá és úgy teszem fel...Aggódom is , hogy lassan nem lesz mit olvasni, mint már mások is írták...Lehet hogy hülyeség, hogy előre "készülök" de sokszor nincs időm... viszont ez nekem a kikapcsolódás, úgy mint a kézimunka...Abban biztos lehetsz, hogy én olvaslak...

      Törlés
    2. Én megmondom őszintén "vadászok" a blogokra. Szeretem nézegetni, feltölt (végre valami könnyedség, nem erőszak, hanem szépség). Bevallom, megértem, aki a közösségi oldalra tér át, én viszont ilyen szempontból nem szeretem, mert az pörög, elnyelődnek pár óra alatt a dolgok. (Persze rá lehet keresni, de akkor se egy tematikus egység.)

      Törlés
  4. Hogyne szánnék rád időt??!! :) míg itt vagyok, mindig <3

    A rókádról (de cukiiii :)} a kis kutyus jutott egyből eszembe, akiről írtam, pont így van összetekeredve, mikor alszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Orsi, kedves vagy...
      Láttam, nagyon aranyos a kiskutya...és majdnem a színe is ilyen

      Törlés
  5. Vera nagyon aranyos a kisróka, ahogy összegömbölyödve fekszik.

    Én annak ellenére, hogy ritkán szólók hozzá az írásaidhoz, de mindig nagyon szívesen olvasom, és nézem a munkáidat, valamint a fotóidat is.
    Maradj ameddig csak úgy érzed, mindig lesznek olvasóid, ha nem is szólnak hozzá, mint én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy engem is azért fogott meg,ez a kis róka, mert aranyosan alszik,persze a színe is fontos...és a kis Vukot is nagyon szerettem, a fiam nagy kedvence volt..Andrea köszönöm!

      Törlés
  6. Aranyos a rókica, szeme hiányzik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiányzik, csukva van a szeme, alszik..
      Köszönöm Anikó!

      Törlés
  7. Aranyos a szundis róka.
    Maradj még ha jól esik. Olvasom ha nem is írnak, szívesen nézik.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyos a rókád :)
    Nem mindig reagálok a blogodon, sőt a sajátomra is kevesebb időm van, de olvasni nagyon szeretem minden blogos barátom oldalát.
    Hiányzik akit régen láttam, de ne hagyjuk abba.
    Időnként megjelenek én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...ÁÁÁ sokszor csak annyi időm van, hogy elolvasom, és utána elfejtem, hogy nem mentem vissza írni...Gondolom más is van így...Jó hogy itt vagy...
      Sok blogost elszívott a face... nagyon sajnálom...

      Törlés
  9. Cuki lesz a róka. Blogot azért írom mert ott rendezetten megtalálok mindent címkék, vagy dátum szerint. Ez jó, mivel a gépemen olyan káosz van, hogy ott már lehetetlen keresni az idén új rendet vezettem be, ez sem tökéletes és nem hinném lenne erőm a meglevő dolgaimat is úgy rendezni....viszont a blogger az rendben tartja ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Juci...NNNa nálam itt sem annyira könnyű a keresés, nem csak a gépnél...Annak idején, mindenféle címet adtam,összevissza van minden...próbáltam már rendszerezni, nem sok sikerrel...Annyiból jó, hogy vannak fontos dátumok, azokat jól írtam, és vissza tudom keresni.Nem keresgélek a papírok közt, és a fotóknál, mert itt megtalálom...ami igazából csak nekem fontos, hogy pl hány éve volt ez, vagy az... Bizony valami új rendszerezés kéne, hogy könnyebben elnavigáljuk a dolgainkat...

      Törlés
  10. Szívesen nézegetem mindig munkáid, és nagyon tetszik a rókica, el tudnám képzelni faliképnek az ágyam mellett, hátha jó álmokat hoz :)
    A blogbezárás emlegetők kicsit idegesítenek, mert ők az örök panaszkodók, de semmi mással nem törődnek, csak a nyavalyáikkal. Nem törődnek posztjaival, nem válaszolnak a kommentekre, vagy éppen törlik, nem látogatják a hozzá kommentelőket. Úgyhogy ne csodálkozzanak, ha "alattvalónak" senki nem szegődik hozzájuk, csak egy két mazochista. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kincse...
      Nem mindenkire jellemző, amit írtál..Persze nem vagyunk egyformák,....Aki menni akar el kell engedni...mindenki úgy formája a blogját ahogy szeretné... ha nem tetszik nem megyek oda...nem olvasom, vagy nem írok...

      Törlés
  11. Válaszok
    1. Köszönöm Margaret!Igen aranyos a kis róka...

      Törlés
  12. Egyik barátom épp egy ilyen alvó rókicát fotózott az erdőben. Fogalmam sincs, hogy lehet észrevétlenül megközelíteni egy szuszogó vadállatot. De a tiédet legalább könnyen! :-) Gyönyörű rókica.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom van bunkeruk, órákig hasalnak vagy összegörnyedve várják, mikor lehet kattintani...JJJa és nagyon jó masina kell hozzá..és beetetés... nem is gondoltam, amíg egyik természetfotós nem irt arról hogy történik a beetetés...hogy készül a fotózáshoz...Most nem jut eszembe az illető...hhhú nagyon szuper fotókat készít!

      Törlés
    2. Máté Bence? Fantasztikus tehetség.

      Törlés
    3. nem őrá gondoltam, de Bence is nagy tehetség...Itt van a blogon az oldalsávba, akire gondoltam , de nem néztem meg a nevét...De az igazság az, hogy kettő ilyen fotózseni van nekem kitéve... de a nevekkel hadilábon állok...érdekel belinkelem mindkettő blogját...jó nézegetni a képeiket és az írásuk is nagyon szuper!!

      Törlés
  13. Nagyon cuki a kis róka. :) Először én is azt hittem, nem varrtad rá a szemét, de ahogy kinagyítva megnéztem a képet, láttam, hogy ott a kontúr a szeme vonalánál, tehát csak csukva van a szeme.

    A blogolást nehogy abbahagyd! Jó olvasni a mindennapjaidról, az állataitokról, madarakról, virágokról, na és persze az alkotásaidról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Edit!Van szeme, csak csukva van, lehet ha két szállal hímeztem volna jobban látható...de nem akartam már újra varrni.
      NEM hagyom abba, hisz írtam is...azt írtam hogy sokszor megfordult DE CSAK a fejembe...

      Törlés
  14. A Facebook egy gyorsabb műfaj. Aki feltesz valamit, gyorsabban kap visszajelzést, s többet, mint itt a blogban. Ezért népszerűbb.
    A Face hozza a nézelődők elé a bejegyzéseket, ha nem reagálsz, legközelebb lehet, már meg sem találod a hírfolyamban, mert az állandóan frissül. Sokszor jártam már úgy, hogy nem jegyeztem meg, kinél is láttam azt a valami jót, utána már hiába kerestem. A blogbejegyzés időtállóbb, bármikor meg lehet nézni. S biztos, hogy aki ide kattint, az téged akar látni, nem azért néz be, mert éppen téged dobott fel a hírfolyam. Véleményem szerint ez egy óriási különbség a kettő között.

    Nagyon cuki a rókicád!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan szépen leírtad... köszönöm Katici!

      Törlés
  15. Rókica nagyon aranyos lett! Kár lett volna megfeledkezni a bemutatásáról! Mindig megcsodálom ezeket a kis gyönyörűségeket és sajnálom, hogy én már nem tudok kézimunkázni.
    A blogolás az én életemben is nagy jelentőségű, egy nagyon nehéz korszakon segített átlendülni. Olyan kedves ismeretlen ismerősöket szereztem itt, akiket szívesen olvasok, és amikor valamiért nem jelentkeznek a bejegyzéseikkel, akkor bizony hiányoznak. Sokan elpártoltak a facebookra, de nekem az nem az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Nekem nagyon sokat jelent a kézimunka is és a blog is...Azt is mondhatnám mindent jelent,,, a kikapcsolódást a pihenést... az agyam karbantartása...akármilyen hihetetlennek tűnik...Az ujjaimnak is jót tesz...Mindig írtam is, hálás vagyok hogy blogolok, mert olyan embereket ismertem meg a blog által, akik a szívemnek kedvesek...Én is sokszor hiányolom ,és sajnálom azokat, akik végleg a facén ragadtak...

      Törlés
  16. Vuk koma! :-) Szerintem is kell hozzá a zöld levél alap, feltétlen hímezd ki.
    Nem tudom kik akarnak bezárni, remélem meggondolják és maradnak. A Facebook egyáltalán nem azt hozza, amit elvárnának az emberek, jól megfogalmazták itt előttem, tévedés azt hinni, hogy azt mindenki látja, nem nem látja, én a könyves blogomnál tapasztalom, ott is van statisztika, hogy mennyi emberhez jut el egy egy poszt. Én ott nem is követek oldalakat, akartam, de épp emiatt nem szeretem, mert nem kapja meg az ember automatikusan. Szóval nagyon jó ez a hagyományos blog rendszer, csak meg ne szüntessék, mert erre van igény én úgy tapasztalom. Még most is rám találnak új olvasók, pedig idén alig volt időm írni és mégis hűségesen jönnek látogatnak. Most én is egy hétre valót olvasok vissza, kinél mi történt, legjobban azt sajnálom, hogy kevés a hazai felhozatal, már tényleg csak mi maradunk :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm csipike...Azt hiszem most el kéne egy nagy löket, hogy a leveleket elkezdjem... jó lenne látni keretbe már...Mostanában nem úgy megy a kézimunka ahogy kell... vannak más dolgok ami most jobban leköt... az ihlettem elszállt... Van még pár munkám eltéve... Aztán talán helyre állnak a dolgaink...
      Van igen aki ép most fog bezárni...helyesebben zárt blogja lesz...én nem kérek meghívót...
      Sajnos tényleg alig vagyunk...

      Törlés
  17. Cuki a róka! :-)
    Én is itt vagyok, csak mint most is pár nap csúszással. Sajnos, én is kevesebbet jelentkezem a blogon, mert a szabadidőm is kevesebb, de amikor tudok jövök, olvasok, írok. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Helga.. Tudom a munka, kert, van dolog...
      Hiányzol is...

      Törlés