"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. március 10., kedd

Tegnapi fotók...

A telihold miatt nem tettem fel ezeket a képeket... Nekem annyira tetszettek, hogy úgy gondoltam megér egy külön bejegyzést..így ez elmaradt... Ezek a képek  délután készültek, amikor is a nap megvilágította a kert végét, a fákat, miközben az égbolt, borult volt...részben, a másik részben meg szép felhőket lehetett látni Érdekes, hogy,annyi arcát mutatja az ég...









első törpe kis nárciszom...ez külön kedvenc virág, mert fiam nagyon szerette a virágokat, és a szülinapján  nárciszokat lehetett kapni, így minden évbe egy szálal több virág volt a csokrában...
Köszönöm a figyelmet... szép napot...

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, amikor a kert végi fákat megvilágítja a lemenő nap! Mintha lángolna. Szeretem a lemenő nap fényét. Nálunk is nyílnak a nárciszok, éppen tegnap fényképeztem le a parkban. Isten éltesse a fiadat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye???? szeretek ilyenkor kint nézelődni,mindig valami kezd nyílni...Köszi a fiam nevében is...

      Törlés
  2. Ősszel is sokszor látok ilyen délutáni aranyfénybe borult fákat, annyira szépek mindig, nem tudom megunni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen megtévesztő? pont erre gondoltam én is, ősszel szokott ilyen színes lenni a kert vége...Nem lehet megunni...annyira szép!

      Törlés
  3. Nagyon szép fotók! Szeretem én is az égboltot kémlelni, figyelni az állandó változást. A fények játéka különösen szép. A fák megvilágításának megörökítése jó ötlet volt, az meg különösen hogy velünk is megosztottad ezt az élményt!
    De szép az az ibolyamező! Nálunk még csak elvétve lehet látni, pedig rengeteg szokott lenni a kertben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm...Annyira szépen írtad le...Nálunk mindenfele ibolya van,láttam hogy van halványlila, vagy inkább fehér, a szomszédból jöhetett át a magja...

      Törlés
  4. De szép ebben a még színtelen környezetben előbukkanó ibolya és nárcisz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már azért látszik ám, hogy a rügyek bimbók készen állnak, hogy teljesen felébredjen a természet

      Törlés