"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. április 5., vasárnap

....2020 tavaszi terítő../ablakdísz

Renulek mintája, a 10. körrel fejeződött be nálam...Először inkább   attól tartottam, hogy nagyon kevés lesz a fonal, közben nem gondoltam arra, hogy esetleg a keret amire megálmodtam,  a terítőhöz képes kicsi lesz..., szóval semmi nem úgy történt ahogy szerettem volna,  alulra semmi logó nem került, mert újabban a radiátoron fekszik a cica, és ha úgy tartja kedve az ablakba ül és nézelődik, hogy kint mi történik,és nem akartam esélyt adni, hogy esetleg a logóba kapaszkodik, vagy játszik vele, ahhoz  túl sokat dolgoztam a terítővel.A fotózás sem lett jó...de sajnos csak ennyire telt, hiába próbálkoztam többször is, esetleg valami más háttér dukálna, hogy lehessen jól látni...én már nem akartam újra levenni az ablakból...Ez legalább kész, és ...



 ablakdísz...de nem olyan, mint szerettem volna....ez az eredeti szín...színhű











Köszönöm a figyelmet...és a látogatást... vigyázzatok magatokra...

15 megjegyzés:

  1. Most kiderült mire is használható ez a szép terítő, nem gondoltam, gratulálok, remek munka! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szebb lett volna ha a kerettel nem ér össze a terítő, mert az összefonás tette volna érdekessé...de most már ilyen... esetleg két kört levághattam volna a terítőből, azt viszont sajnáltam...Azt hiszem, " mandalás" egy kicsit...és köszönöm a megjegyzést

      Törlés
  2. Amíg nem láttam az ekészült alkotást, csak a szöveget olvastam, el nem tudtam képzelni, hogy teszed a terítőt az ablakba. Aztán lejjebb görgettem és láttam. Nagyon jó ötlet! Gratulálok! Mindenképpen kár lett volna levágni belőle, ha már ennyi munkát belefektettél.
    Szépek a virágaid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm..amig nem kezdtem el ,a neten nézelődni, fogalmam sem volt, hogy lehet ablakdíszeket készíteni, karikákra...Az első egy bagoly volt, amit vagy tízszer bontottam, mert nem jött össze, tudom most elnézve, szörnyű rondára sikerült,de én nagyon boldog voltam akkor, hogy egyáltalán sikerült meghorgolnom, nulla tudású horgolással..Mindig vannak új dolgok,ez végül is nem olyan mint gondoltam, de legalább nem a szekrényben van,.
      Rettenetes nagy szárazság van, volt, hiába a hó, bizony a virágok is megsínylik, hiába az öntözés,az nem olyan, mint mikor esik az eső,de ha nincs eső ez öntözés is megteszi

      Törlés
  3. Nagyon jó ötlet :), a virágaid csodásak.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen mutat a hajócsipke közelről, finom szemekből áll és különleges, egy horgolt terítő meg sem közelíti a textúráját. Ablakban pedig jól mutat, valóban mandala hatású, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Jucika! Mindig leírom, nagy boldogság, vagy elégedettség , hogy eddig eljutottam a hajócsipkével..Akik az elejétől végig kísérték e rögös utamat, jól tudják, hogy tényleg sokat fejlődött a kézimunkám...Nem tudom van olyan technika, amivel ilyen sokat szenvedtem, mire eddig eljutottam.Remélem egyszer a xszemesekkel is így leszek...

      Törlés
  5. Olyan az árvácskád mintha angyal lenne benne, a nagy szárnyaival. Ezek a macskák összebeszéltek? Szerintem hangulatos ablakdísz lesz, ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÓÓÓÓ de jó szemed van, bizony én nem figyeltem, amíg nem írtad...és tényleg angyalka...
      Nyugis a cicánk, de ha véletlen a levegőtől el kezd mozogni a lelógó,(rojt) nem biztos hogy nem nyúlna hozzá, ezért eleve nem tettem rá...

      Törlés
  6. Beautiful window ornament ! It will be seen by more people instead of as a doily :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól mutat az ablakban a hajócsipke ezen a karikán! Olyan vidám, tavaszias színei vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edit! Mint írtam teljesen nem vagyok elégedett vele...de most így marad..Nagyon szép szél csipkéket is lehet készíteni, de az eleve elmaradt, mert nem marad igy örökre, véges a karika, hátha jön valami új ötlet..

      Törlés
  8. Beautiful tablecloth, made into a window decoration
    Beautiful photos of your flowers

    VálaszTörlés