"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. július 17., péntek

cinkék

 Mondogattam, hogy ez lesz az életem "főműve", az már biztos...Hogy milyen nehezen állt rá a szemem a 16-countos anyagra, most nem is ecsetelem, akinek jó a szeme, nem is tudja... nem tudhatja...Végül is sikerült a hímzés, nem szeretném most agyon dícsőiteni magam, de volt, hogy úgy éreztem kifog rajtam, fájt, könnyezett, volt hogy bedagadt a szemem...pihentetni is kényszerültem.::::és utána jött a fekete leves, ami nekem a kontúrt jelentette...Sokat és sokszor bontottam, nem láttam hova kell bökni.Ezért is mondtam, hogy "főművemnek" fog számítani ez a hímzés...Sokat kottlottam rajta, aztán más akadályok is voltak, napokig nem vettem kézbe sem, sem fizikailag sem lelkileg nem volt erőm hozzá---végül is nagy nehezen neki  álltam, , és befejeztem, de magam sem hiszem el...hogy kész... Fürdés...és most szárítkozik...

Kíváncsi voltam, bevallom, hogy egyáltalán meg tudok -e birkózni 16-count anyaggal, mert volt, van tervem vele..Apróbb mintákat már készítettem, de azok csak egy-két napos munka.Szóval meggondolandó ennél nagyobb hímzésbe belefognom.

A minta Anna  Ulchitskaya tervező munkája







Köszönöm a figyelmet, jó pihenést, szép hétvégét!!

18 megjegyzés:

  1. Látod Vera, mindig meg kell próbálni. Gratulálok hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, ez gyönyörű! Hááát, minden elismerésem a tiéd! Az a rengeteg kontúrozás, de megérte! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...igyekeztem, és megpróbáltam a legjobb tudásommal befejezni...Bizonyára azért van benne hiba is, ezt igazából egy profi tudná megmondani, én mégis büszke vagyok, hogy egyáltalán megcsináltam.

      Törlés
  3. Fantasztikus lett a végeredmény ! Gratulálok !

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett az eredmény. Méltó tagja a madaras gyűjteményednek. A kitartásodért, a fel nem adásért fejét hajtok előtted. ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Ép számolgattam, van pár madaram, és remélem, hamarosan mind a falamon lesz, festés után.

      Törlés
  5. Hűűűűűha, ez meseszép, ahogy nézem azt várom hogy felröppen az anyagról, annyira élethű :) írtam már sokszor, ha száz évig élnék sem tudnék egy ilyet kihímezni :D
    Nagyon ügyes vagy Vera!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Sokáig hezitáltam az anyag miatt, hogy bele merjek e fogni...Jó hogy van aki "lökdöss" hogy merjek belevágni...ha csak úgy menne, jó lehet, hogy unalmas is lenne..való igaz, hogy kell egy rutin... persze az nekem még nincs igazán , csak gyakorlom, és igyekszem mindig tanulni.

      Törlés
  6. Szépre sikerült varrnod "életedfőművét" nagyon tetszik! Azért vannak az akadályok, hogy leküzdjük őket, mekkora megelégedés ha, sikerül. Gratulálokj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm..és tudod igazad van, ha csak simán menne, lehet hogy unalmas is lett volna...kell a kihivás, megmozgatja az embert, hogy sikerül e, vagy sem...Mindig izgalmas egy új minta...

      Törlés
  7. Gyönyörű lett! Imádom a cinkéket. :-)

    VálaszTörlés
  8. Beautiful piece of cross stitch, certainly a master piece

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett, megérte a "kínylódást" :-)

    VálaszTörlés