"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2020. augusztus 12., szerda

Olyan, mint a ...

... a zsenillia fonal, legalábbis ahogy én megláttam az égbolton nekem ez ugrott be...Az én szememnek gyönyörű....rohantam a gépért...
A fotók nem mostaniak, de kell valami, a letakart bútorok helyett...

Köszönöm a sok együttérzést, bizony nem a legjobb időt választottuk, "kutyameleg" volt, van, főleg ha több helység is van, amit festeni kell...Előtte a rumli meg utána.... jaj... de lassan majd helyre áll minden, persze  nem könnyű, hisz más feladatokat is  meg kellett oldani.
További szép napokat kívánok, és aki festésre adja a fejét, annak kitartást, és sok erőt kívánok!






                                                              hold játéka...






  vihar felhők...ahogy jött, és leszakadt a ég...augusztus 4-én...félelmetes volt, ahogy egyre közelebb jött, és amikor fölénk ért, az eső, csak úgy szakadt...









Köszönöm a figyelmet...vigyázzatok magatokra!

10 megjegyzés:

  1. Igazi kézmunkázós szemed van! Nagyon szeretem én is nézni amikor a kék égbolton repülnek felettünk a gépek. Azt még jobban, mikor a felhőket fentről csodálhatom a repülőről.
    Csodásak a holdas fotók!
    Nekünk ebből a viharfelhőkből nem jutott, mind lehullott nálatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? milyen jó nézni, hogy mi történik az égen?
      Még soha nem ültem repülőn, azt hiszem ez már így is marad...
      Napok óta kerülget az eső, eddig csak pár csepp eső esett pár nap leforgása alatt.Viszont annyi szúnyog lett, pedig most most szúnyog gyérítés, semmit nem ért, pénz kidobás...

      Törlés
  2. Szép fotókat hoztál , egy kis eső felénk is jöhetne! A nagy melóban Te is vigyázzál nagyon magadra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan sok fele esett, talán felétek is lesz idővel.
      Vannak dolgok, amit meg kell csinálni..Sajnos mindig akad, olyan, amire nem számítunk...csak ne lenne ilyen meleg, jobban elviselhető lenne minden!

      Törlés
  3. Vera kedves, nem a fotómasináért kellett volna nyúlnod, hanem horgoló, vagy kötőtűért és feldolgoznod a zsenilia fonalat :);) puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy...jó lenne, de még várat magára a kézimunka...

      Törlés
  4. Jók a fotóid mint mindig!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  5. Együtt érzek, 4 napig csak tapétát kapirgáltam, aztán festettem, mert többet tapéta nem lesz az biztos. Elég is volt, innentől már élvezem a szabit! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tudod... milyen érzés...A poszter maradéka egy mozdulattal le jött a falról, szerencsére, és nem kellett kapirgálni..

      Törlés