"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. május 18., kedd

16kör.

 Pár napja pihenőn van,igazából nem is tudom, akarom e folytatni...megszenvedtem, komoly  kör volt ez, sőt ez komolyabb mint a 13 .kör.nagyon sokszor bontottam, szerencsére időbe vettem észre, és igy vissza tudtam bontani nagy nehezen.Egy mintánál vágtam, ugyanis nem vettem észre, és igy is bontottam is,és  és vágtam is....Volt egy két olyan pillanat, hogy most elég és leteszem...De mindig előre kaptam, hogy a külföldi blogokon olvastam, hogy más is milyen nehezen veszi az akadályt, ennél a teritőnél.Így átértékeltem, hogy ténylegesen macerás , nagyon odafigyelős az idei 2021-es  tavasziteritő Renatának.Lassan már fotozni sem tudom,nem fér be szépen a lencse elé...Nekem nagyobb lesz a teritőm mérete, mert a fonal is vastagabb.Most 64 centi és vissza van 4 kör...Néztem az utolsó vissza lévő köröket... a most következő két kör még csak elmegy, nem nehéz, viszont az utolsó szerintem  a legeslegeslegnehezebb...Lehet hogy tévedek, és elnéztem.... de most várok...A  kezeimet is nagyon megviselte, nagyon fájtak az ujjaim, mindenképp jobb most egy kis pihenés,addig majd eldől lesz e folytatás, addig készül más,ami könnyebb...

Köszönöm a figyelmet...



ésssss akkor jöjjön egy olyan virág ami még nem volt... nehezen de túl élte a telet a fagyokat......




4 megjegyzés:

  1. I haven’t started round 17 yet but it does look to be much easier. Well done for getting 16 done, even though it wasn’t easy!

    VálaszTörlés
  2. Hűűű Vera, ez nagyon komoly munka, amíg elérted ezt a sok kört!
    Világszép ❤️

    VálaszTörlés