"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2021. október 19., kedd

..Az "én tökös rókám".

 Még ugyan nincs keretbe, csak rátettem, mert én is kiváncsi voltam, hogy ,hogy fog kinézni...Most is itthon lévő keretekből választottam, mint mondtam rengeteg keret lett felhalmozva, abból kell válsztani... ami van.Gondolom mindenkinél egy nagy kő esik le, mikor egy munkát befejez ,és már a másik projekten kattog a gondolata.Ültem is rajta, de utána csak úgy suhant a tű....Persze hozzá kell tennem, megint sok időm van... sok pihenő...pont akkor amikor a legtöbb munka van, de nem tehetek mást.Rám jár  rúd...

Mit is lehet tudni a "tökös" rókámról?

A kép címe:Az öröm pillanatai-----Momments of.joy.

MP.Studia készlet.

16ct anyagra varrtam,Rosace fonal 2 szálával, ami magában is  adta a feladatot, főleg a kontúrnál, nehezen láttam, hova kell bökni sokszor, de úgy érzem mindezek ellenére sikerült a" feladatot" teljesíteni!

Valóban nagy öröm volt varrni, főleg elakadásom után...

Köszönöm a  sok segítséget!!!!















Persze meg van a következő "áldozat" is... sőt most kettő minta is szóba került, majd meglátom, hogy tudom varrni,ez sok mindentől függ és amigurumi is "előkerült", ne hogy elfoglaltság nélkül maradjak.

Köszönöm a figyelmet!Vigyázzatok magatokra!


9 megjegyzés:

  1. Bájos minta, jó egészséget kívánok sok örömteli elfoglaltsággal!

    VálaszTörlés
  2. Vera, gyönyörű az a kis "dög" rajta :))) most hogy sokat láttam élőben mikor voltunk a havasokban, szóval értem már miért szereted őket, tényleg nagyon szép (és okos!) állatok :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép lett, megérte, hogy nem adtad fel :).
    Vigyázz magadra, jó egészséget, várom az új munkáidat.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes minta. Rád is rád jár? Nem vagy egyedül. Tudom nem vigasztal, veled érzek.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép és kedves képet készítettél!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem jól mutat abban a keretben, amibe belepróbáltad !
    Nagyon tetszik nekem is :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a bejegyzéseket és a jó kivánságokat...Nagyon szép hetet kívánok, és jó egészséget lányok!

    VálaszTörlés