"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. január 28., szombat

Zokni összefoglaló

 Elkészült... annyira nem vagyok eldölve töle,/külalak/bár boldogság hogy azért csak megkötöttem,  , hogy sikerült egyedül videók segítségével megkötni, sok- sok bontás után...Igazából, sokáig nem is értetem, csak kösd szó után kötöttem..Túl vagyok...sok fejfájást okozott. Egy pár, és mégis más, mert nem egyformán kötöttem, fázisokat, mert egyik videó azt mondta a másik meg azt, és kiváncsi voltam melyik lesz a befutó... Ép teszt alatt van... kicsit furcsa...A bal oldali tűnik jobbnak,  a befejezénél,mig a sarok felszedésnél az egyszerűbb ami nekem jobban tetszik, mert a rizskötés, nekem " bucuglisnak tűnik...Persze majd a használat után válik el, hogy egyáltalán jó lesz e... Ez a fonal nagyon műszálas, nem tudom hogy birja, már el is kezdtem gyapjuból...A tűknél is variáltam, sajnos meg is látszik...50 év kötés tudásommal is azt mondom, nekem jobban bejön a kötésnél a vékonyabb tű, kivétel a csipkekötés...Ami igazán tetszik a hosszú szár...Több fotót is készítettem, jól látszanak a különbségek, azért is tettem fel...A kistű törte a kezem... a nagyobb meg nehéz volt a kezemnek, mégis a kistűt tartom előnyösnek...Ja..és soha de soha nem kötök körkötűtűvel zoknit... Nekem nem jön be... csak is 5 tűvel készühet zokni..Mindig azt gondoltam, hogy kiváltság aki zoknit tud kötni...Valószinű ha nincs videó, azért nem biztos hogy  sikerült volna... nagyon jó hogy rengeteg tananyag van , minden féle kézimunkához... egyáltalán talán olyan nincs is, amit nem lehet megnézni...

Nos most ez is ki van pipálva... Foglalkoztat, meg kéne újra próbálnom a gyöngyhorgolást, hátha felnőttem hozzá,már... mint a zoknikhoz...












Köszönöm a figyelmet... szép hétvégét!


6 megjegyzés:

  1. Nagggyon jóóóó! Én nem értek hozzá, de a bal oldali tényleg pofásabb! 😄
    Nagyon ügyes és kitartó vagy!
    Itt vigyorogtam magamban, hogy csakis 5 tűvel kötsz, jaj hát én kettővel is csak max. sálat tudnék kötni 😄😄😄nem vagyok büszke rá, de sálon kívül egyszer kötöttem a kicsi lányomnak egy kis tündéri mellényt, mai napig nem tudom hogy préseltem ki magamból😄😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokan azt gondolnák, de én is, hogy valami ördögi dolog az 5 tűvel való kötés...Nem az... igaz, hogy első kötés nem úgy megy mint gondolnánk..Nekem is mindig kicsúszott a tű a kötésből, kersztül .kasul állt a tű, volt hogy elfelejtettem a következő tűre átvenni... de ez mind megtanulható, meg kell szokni..sőt...Emlékszem az első körkötőtűvel, történő kötésemet... mindenbe belegabalyodtam, a fonalakat volt hogy úgy kellett levágni, mert úgy összeakadtam vele...és nagyon sok bénaságott követtem el.. Mint mindent meg kell szokni, tanulni és gyakorolni kell, és sok -sok türelem...

      Törlés
  2. Gratulálok! Sikerült! Ügyes vagy, hogy nem adtad fel! Úgy látom, hogy ebből (is) sorozatgyártás lesz!
    A gyöngyhorgolásnak én is többször nekifutottam amíg rájöttem a nyitjára. Nehezebb dolgokat is megoldottál már. Fog az menni, csak hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm...Igy van, már el is kezdtem gyapjuból, mert azért kell a gyakorlás, és olyan szépséges zoknikat láttam... kell tanulni...nna...

      Törlés