"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. március 20., hétfő

"Alvóróka"

 Lassan de gyapodnak a xszemek egymás mellett...Közben a kontúrozást is elkezdtem, mert számomra ez még mindig mumus... igyekszem, remélem azért sikerül elvégeznem a "feladatot" hogy szép legyen..van még mit tanulnom..Keveset varrok, hisz házifeladatok is vannak, meg a kinti dolgok is beindultak...nem beszélve arról hogy végre kikeveredtem ebből az infulenza szerű nyavajából, a térdem úgy be robbant, hogy a lábam pihentetni, felpocolni kellett,igy megint a pihenés maradt, inkább a kötés került előtérbe..Milyen érdekes, már évek óta nem kötöttem.. inkább amigurumikat készitettem, de elhangzott egy olyan mondat, ami arra késztett hogy inkább pihenjenek ezek a horgolások...nem bántott meg senki, csak szekrénybe már nem akarok bütykölni.Van még mit böködni rajta...Azt hittem, kicsi  minta, hamar kész lesz, de azért látszik van mit böködni rajta...










5 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon szépen alakul. Óriasi munkának látszik. Hány keresztszemet öltesz bele, mire elkészül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most erre nem tudok válaszolni, mert nem telikép...Nagyon sok info van a mintához, de nem értek orosz nyelvet..124x124 az alap, de ebből sok félkereszt is van és mivel nem telikép, sok üres kocka is van... Inkább azt mondanám, aprolékos eléggé, a kontúrrol meg nem is beszélve...Persze egy gyakorlott hímző valószinű hamar lenyelné... én nem tartozom közéjük, igy elég sokat bújom a mintát is...34 szinés 6 kevert......Köszönöm az érdeklődésedet!

      Törlés
  2. Looking lovely so far, what a beatuiful picture of a fox

    VálaszTörlés
  3. Olyan régen jártam itt a blogodon, hogy majdnem elfelejtettem, milyen csodaszépen hímzel Vera! Igazi kihívás, de megéri minden öltése.

    VálaszTörlés