"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. március 18., szombat

filmnézés...és más...

 Nem szoktam... de ez most kivételes ...Ajálották...HHú nagyon durva...De nem is erről akartam irni...Filmnézés előtt tésztát gyúrtam össze...megkelt...kikelt... azért meg lehet enni...Lángos készült...




ma elvetettem amiket szeretnénk majd ültetni... A madarak miatt védeni kell, mert kikaparják, és még idejük  sem lesz kikelni

hüvős... de szép napsütés volt ma... Azért ereje még nincs a napnak,és a szél is besegitett...Közben tovább bontottuk a sátrat.


ma kutyaoltás is volt... nem tudom megnyitható e , már későn kapcsoltam  be, de a kezem rángatta  Alex...Hisztis egy eb...

éss ha már a filmet emlitettem...triller... "Az utolsó ház balra" Videától...Rettenetesen agressziv, elgondolkadtató és azért tanulságos is...Lelkileg lehúzott.

8 megjegyzés:

  1. Csúcs az a kelt tészta, ahogy "kimászott" a tálból 😄 biztos szépen kidolgoztad, azért is kelt meg ennyire. Én is szoktam lángost sütni, finom, szeretjük.
    Igen, meg lehet nyitni a videót, biztos ideges volt az új ingerek miatt Alex, úgy láttam rajta, hogy félt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm... de soha nem dolgozom igazából ki a tésztákat, mert egyszerűen nem birja a kezem a vállam..van dagasztom egyszer próbáltam, annyira randa kemény tésztát készitett, aztán utána meg már nem akartam a gépet vele traktálni, mert a többire kiváló... igy asztán kicsit össze dolgozom a tésztát és tupé elintézi a többit, mint ahogy látszik...Ezt a tálat nem bántam meg... bár lehet hogy más sima tálba is igy megkellne...
      Alex...Nem tudom fél e... mert ha sétálni mentünk vele,akkor is ezt csinálja... inkább hogy megyünk... az a trauma... végre...Sajnos nem tudom felvenni, amikor meglátja hogy nyúlok a porázért... egyszerűen bele ugrik , dugja a fejét a nyakörvbe...és azt a boldogságot amit lever... sir, ugrál...toppog...nagyon-nagy a boldogsága... csak nem veszi tudomásul hogy 50 kilo. gazdáját húzza, kint az utcán fegyelmezetlen... elkéstünk a tanulással ebből a szempontból...

      Törlés
  2. Nem szeretem a trillereket, utálok rettegni rajta 😄

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én sem... ritkán nézzek egyáltalán filmet, háttal vagyok a tévének... de most hogy kötök is, igy aztán látom ami történik, meg a lábam kellett pihentetni...

      Törlés
  3. Egyemmeg hát nem tudta hogy hová viszik. De hogy mekkora nagy kutya!
    Én egy régi filmet néztem A felolvasó, ez sem volt vidám, háborúval kapcsolatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretne sétálni, de a gazdáját ugy viszi mint ha csak egy kisbaba lenne... nagy az ereje, apának meg kevés...nem ismerem ezt a filmet se...kézimunkázom, inkább csak hallgatom, viszont hogy milyen sokat változott a hallásom, hihetetlen... már ami a szinészek hangját illeti...Bár csak a hallásom is javulna...

      Törlés
  4. Nálatok tavasszal oltanak? Kutya, de érez, mind. Mindig tudják hova megyünk, s miért. Azt hiszem láttam a filmet, felelmetes is volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen , nálunk ilyen kor van oltás...és jó is volt, biztos emlékszel még a Macira, őt nem lehetett beoltani, ... Ilyenkor teszik ki az erdőbe a veszettség elleni csomagokat, Maci azt kapta...Volt hogy mi oltottuk, be kennelen behúzva... senkinek nem tett jót, Maci is, meg mi is megsérültünk...Ő egy igazi kétgazdás vad kutya volt.Filmekről... Nem nézzek tévét, de nem is igazán szerettem mikor töksötétbe játszodik egy film... hamar elvesztem a fonalat...jobban szerettem a kézimunkát..

      Törlés