"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. május 31., szerda

pipacsmező.. PÉcs.

 Többen is fotoztak pipacsmezőket Pécsen, igy jött az ötlet hogy mi is keressük meg...Olyan szépséges fotókat készítettek, hogy minden vágyam volt hogy élőben láthassam..Meg is találtuk Pécsen a Harkányi utnál...Leparkoltunk, már az útról is látszott hogy jó helyen járunk.Amerre nézz az ember minden hol pipacs, gyönyörű piroszinű  minden..Nem vagyok egy ömlengős , ugrálos  tipus, hogy jajde ...De ez a látvány teljesen elvarázsolt, legszivessebben átöleltem volna az egész mezőt, dombot... Ez a látványosság a szántáson túl van...Ha tudnék guggolni, leülni a fűbe, szivesen hempergőztem volna benne...de csak néztem... élőben mennyivel szebb,REngeteg kép készült , elég szeles volt a hely, ahol álltunk, én fáztam is, igy búcsút vettem   a pipacsoktól..

Talán gyerekkoromba láttam útoljára ilyen nagy felületen pipacsot...Valószinű...és én azt gondolom, hogy  a megváltozott vegyszerezés az ok, hogy most sok fele, akár útszélén is sok pipacs látható..

Nehezen tájékozodom, igy  csak nagy vonalakban mondom, apa mondta hogy jó... "erre  megyünk haza, ezen az úton"... Én csak azt láttam, hogy mi van kiirva... Most nem részletezném... de ennek a kiruccanásnak lehet hogy ára is lesz...  Visszatérek majd rá.. Remélem  más lesz, mint amit én gondoltam...

 Hogy visszatérjek a pipacsokhoz, nem tudtam választani a képekből...igy egy sorozat jön most.. köszönöm a figyelmet... már ha van még aki blogot olvas egyáltalán...

















4 megjegyzés:

  1. Hűűűha, de gyönyörű! Odáig vagyok én is a pipacsokért😍😍❤️❤️ ahogy jöttünk hazafelé az autópálya mellett is millió volt, annyira szépek!

    Következménye lesz a pipacs nézésnek? 😲 Csak nem összeszedtél pár kullancsot?

    VálaszTörlés
  2. Beautiful poppy fields, here in the UK we dont see many poppy fields which is a shame.

    VálaszTörlés