"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. június 6., kedd

Május, ami kimaradt, vagy a májusi eső aranyt ér, de nem ennyi...

 Nem szólhatunk, most a májusi esőből volt bőségesen... 104 mm volt. úszott minden...Fűnyírás, eső, és újra fűnyírás... jellemezte  az egész hónapot...Jöttek a csigák, a tetvek, meg minden nyavaja...Láttam a szomszédba a monilia színre lépett rendesen..Vagy azért nem lehetett  ásni, mert sár volt, vagy ép esett az eső...ja és a meleg is ránk szakadt... egyik nap 10 fok, a másik nap meg 30 fok...Néztem az előrejelzést, csodálkoztam, miért írják hogy nagyon erős UV  sugárzás lesz... A saját bőrömön is megéreztem.

Az egyik ágyat virágoknak, bokroknak szántam, már most nem tudom, hova mit vetettem... hiába van jelölve... Tele vagyok már jelölő botokkal, ép nem rég kapáltam ki  sarkantyú virágomat, ami ép elkezdett kibújni... óÓÓ ..Már most ott kezd káosz lenni...

Májusban is rengeteg képet készítettem, nehéz mindig kiválasztani, melyiket tegyem fel, miért, milyen aktualitása van...milyen szempontot néztem, vajon mi fogott meg...

A pünkösdi ünnepek alatt Malomvölgyet céloztuk meg,ez is Pécs híressége,mert közel van, a hirtelen meleg miatt amúgy is megértem magamat vonszolni..Nagy területen fekszik, de nem jártuk végig sajnos, mert korán felmondták a szolgálatot a lábaim meg a derekam...Ráadásul itt is majd felzabáltak a szúnyogok. A parkolóban ki van téve a tábla, hogy  kocsifeltörések vannak, ... ki szeretné, hogy fel törjék az autót.

Látszik hogy dolgoznak rajta, rendbe tartják, a vandálok műveit is kijavítják... Tényleg szép...

















Hazafele gondoltunk hogy a mi parkunkat is  nézzük meg...nem sokáig bírtam, szinte semmit nem láttam nem is fotóztam..A "kedvenc fámat" néztem meg, minden évben rosszabb állapotban van, erről az oldalról szinte alig látszik  a fából...


 és akkor itthonról pár virág...





esővel előjöttek a csigák... örökös harc velük...



ehhez egy történetem is van.. A volt szomszédasszonyom nagy nevetve mondta nekem, hogy Veronka, átröpült a gólya feletettek, baba lesz... közben kiderült hogy náluk lett akkor... Most 4 gólya repült át felettünk... gondolom a szomszédba lesz baba , ott vannak fiatalok...Egyet sikerült fotózni, de nagyon szépen  repültek együtt.




felhőképek.... és azt hiszem, vége a májusnak... a többi kép csak marad az albumba...

Majd eljön még az az idő, hogy sajnálni  fogják, fogjuk, hogy bezár a blog... akkor jusson  mindenki eszébe, hogy mennyire  fontos volt vagy nem...




4 megjegyzés:

  1. Egyik fotód szebb mint a másik, nem tudnék közülük választani.
    Reméljük, még ha kevesen is kommentelünk, azért nem szűnik meg a blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Éva...Nézd ha érdektelenség van, általában bezárják.. ha kávézó akkor azt ,ha blog vagy más azt..legalábbis úgy gondolom...Nézd meg mi lett az iwiw sorsa is...Beszippantotta a face

      Törlés