"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. április 25., hétfő

Várva- várt...

A várva- várt Clematisom most nyílik, Még véletlenül sem hasonlít a testvéreihez, inkább a vadrózsához hasonló.Lassan mindent befut, , pici csokorba hozza, aránylag semmit mondó virágjait, de így együtt nagyon mutatós 


10 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a repcét, és szerencsére évek óta tényleg sok sok van a környéken.

    VálaszTörlés
  2. Ma majdnem jártunk felétek... Valóban arra fele is sok a repce

    VálaszTörlés
  3. Nálunk is ilyen a tájkép. :)) Mutattam is. Szerintem is gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem szép a clematis, nem baj ha eltér a többitől!

    VálaszTörlés
  5. Jó látni ezt a sok repcét. Imádom. :o))

    VálaszTörlés
  6. Szép virágos képek, végre igazi tavasz van.

    VálaszTörlés
  7. Lidércke! Láttam, kb egy időben f ényképeztünk, csak nem egy helyen, és most voltidőm feltenni. Egyébként az országba bármerre nézel most repce nyílik, és mindenütt szemet gyönyörködtető.Én már most sajnálom , hamarosan elnyílik

    VálaszTörlés
  8. Eta!
    Szerintem nincs ember akinek ez a látvány nem tetszik,inkább ilyen legyen mint kopasz és sivár

    VálaszTörlés
  9. Jutka!Nagyon szeretem ezt az időszakot, szeretem nézni és fényképezni ahogy nyílnak a virágok, fák

    VálaszTörlés