"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. május 7., szombat

Ismétlés,...és hörcsögölés...


Ismétlés a tudás Anyja mondja a közmondás.Én is így gondoltam,mert a jól sikerült turi után, másnap újra arra vettük az útirányt.
útközben, már járt az agyam,melyiket, ... mennyit... vegyek.
Amíg én az anyagok közt vállogatam, Apa a keretek közt keresgélt, persze sikerrel.
Én lázasan kutattam az anyagok közt, valljuk meg öszintén '120- 150 forint közt hol találunk jó minőségű anyagot, nadrágot,Blúznak való anyag is velem akart jönni, hát elhoztam. Horgoló cérnára más is lecsapott, de így is találtam magamnak valót.Horgoló tűt is hoztam, de azt csak dísznek, anno ilyen volt a nagymamának..Ahogy elnézem a behörcsögölt cuccokat, egy hamar nem kell venni ilyesmit.
Most egy új probléma adódott.: Hova tegyem az új szerzeményeimet. Mehettünk szekrényért is???

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

  1. Most már engem is furdal a kíváncsiság, hol lehet ilyen olcsón, ennyi jó dolgot vásárolni : )

    VálaszTörlés
  2. Mint tudjuk a függősét hamar kialakul, szerintem vegyetek szekrényt is. Saját tapasztalat. Nálunk van itthon egy meg nem támadási szerződés, csak akkor jöhet új cucc, ha a régiből fogy. Ezt igyekszem betartani, de nem sok sikerrel. Valahogy gyorsabban szaporodik, mint ahogy készülnek az újdonságok. És amit be tette a lábát a lakásba az új szekrény három másodperc alatt belaktam, majd három másodperc alatt ki is nőttem. Ha nem restellném magam, tennék fel képeket, olyan elrettentés gyanánt. De ezek a cuccok, ott kiabáltak velem a turiban, hogy vigyem őket haza.

    VálaszTörlés
  3. Időnként én is beleesem ebbe a csapdába, de a szépségeket nem lehet ugyebár otthagyni! Velünk akarnak jönni!:) Aztán itthon gondolkodhatom, hova tegyem őket.:))Majd következik a szekrények átrendezése és egy darabig nem találok semmimet.:))

    VálaszTörlés
  4. Nálunk sajnos fonalas turi nincs:(((
    Azért kincseket én is találok ....néha:))

    VálaszTörlés
  5. Arankának már válaszoltam!!
    Amanda!Nem nevettem hahotáztam!!Szekrényt hova?már csak az udvarra férne, mert min den zeg-zugba szekrény és polc van. Én már készitettem képeket a helyzetről, de nem tettem fel, cikis lenne... Nálunk már az asztal nagy része is foglalt a kacataimtól....

    Erdős Éva:Hála az égnek, ritkán járok olyan helyeken,amik ragadosak, és minden áron velem akarnak jönni.Pakolás? El sem tudom mondani mennyi időm megy el kereséssel...

    Jutka!Ez sem fonal turi! A- Zig minden van!
    Te adtad az ötletett keret ügyben....
    Az hogy ennyi mindent találtunk nem is tudom kinek köszönhető... Mi az hogy néha találsz? ....

    VálaszTörlés
  6. Én ezt nem hörcsögölésnek gondolom, hanem bölcs előrelátás szűkebb időkre: -DDD
    Csak nehogy Te is beleess a "mindenünk van, de nem találunk semmit" csapdába!

    VálaszTörlés
  7. Magdi! Látod ez igaz, csak részben rakom el
    ha kell meg legyen..

    VálaszTörlés