"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. augusztus 27., kedd

Hajócsipkével díszített felső.

Meditáltam, mit is írjak e munkámról... Sikerült a két színt jól összehozni... A fordulótól tartottam kicsit, hisz én sem tervezni, sem fejből nem tudok hajócskázni...Mutattam a páromnak, csak annyit mondott"" nem hiszem, hogy nem tudod megcsinálni""... Így nem volt kérdés, hogy mi lesz, vagy, hogy fog kinézni... Lehet, hogy van benne hiba, de az enyém, és jó  megszenvedtem  a tanulásával...most sem  értem a hajócsipke rejtelmeit, hát..... bukdácsolok az úton....




Maradt a hajócskán fonal, akkor  pedig ki kell próbálni  a másik fonalat is , amit  ajándékba kaptam... Így  látszik hogy világosabb kicsit mint az én fonalam... Ezt rögtön  el is rontottam... nagyonnnnnnnnnnn mérges voltam saját magamra, mert mikor egy- egy  körrel  kész vagyok mindig megnézem,és nem vettem észre hogy rossz helyen fogtam össze a pikókat...utólag kivágtam, és újra csináltam ahol elrontottam...ÉÉÉÉÉÉÉÉÉs amikor vért izzadva sikerült elrejteni a fonal maradékokat, akkor vettem észre még máshol is elvétettem NNos ez most így marad.... hajam az égnek áll az egésztől, a gyöngygyökkel is vacakoltam és akkor......Mindig nem sikerülhet minden...




Fotóztam a virágokat, mikor is megláttam Macit előttem ..Muszáj volt egyet kattintani...


Köszöntőm  új követőimet,... Antonella ,      Bozenka

13 megjegyzés:

  1. Ma 17 éve hogy Anyukád elhunyt?
    Oooooh!
    Azt írod nem tudod, nem érted és közben készítesz egy tökéletes felsőt magadnak. Gratulálok! Gyönyörű! Mert hogy a sarkoknál fordulni is kell és egyáltalán ezt kiszámolni!!! Szóval ügyes.
    Ja! Hogy gyöngyök is... Ha nagyon gyöngyöt akarsz, ráöltögetni is lehet. Beleszőve szebb és sikerül is. Jó ez.
    Skype: szerintem nem ez a program okoz gondot, hanem a kis teljesítményű internet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bea Te egy december 20 a bejegyzést olvastál...
      A teljestíménnyel nincs baj... nem részletezem...és eddig jó volt???????

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a felső, gratulálok!
    Gondoltam, hogy megoldod a fordulást, mert olyan vagy mint én:-)
    A gyöngyösre, meg mond az, hogy pont ilyen szerettem volna.

    VálaszTörlés
  3. Dec. 20? Anyuka, gondolom.
    Teljesítmény: én sem értem. Igen, eddig jó volt. Akadozott kissé, de működött.
    Ha gép gond van, az borzasztó.

    VálaszTörlés
  4. Vera a pólód nagyon mutatós a csipkével, jó, hogy befordultál mégis!
    Mivel én ezt a kézimunkát nem csináltam soha, csak annyit írok a virágodra: szeretném ennyire elrontani❤

    VálaszTörlés
  5. A virágok szépen virítanak, buksisimi a kutyusnak:-)

    VálaszTörlés
  6. Látod Vera nincs lehetetlen, mindent meglehet oldani! Szívvel, szeretettel kell készíteni úgy a kézimunkát mint a virágok vagy kutyus fotózását:))

    VálaszTörlés
  7. Vera! Szerintem nagyon szép lett a felső, szuperül megoldottad!
    A kis gyöngyösnél meg csak a Te szemed látja a hibát, mindenki másnak tökéletes :)

    VálaszTörlés
  8. Emelem kalapom Verám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Csak a kutyások értik. Olyan ez, mint például az unokával. ha beúszik a képbe, akkor egyszerűen muszáj lefotózni.:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a hozzászólásokat... Mindenkinek nagyon szép hetet kívánok!

    VálaszTörlés