"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. szeptember 16., hétfő

Levendula megint...

Mielőtt megint megázna "leszüreteltem" a levendulámat, immár harmadszor...Most is csak kis csokorra való jött össze, de ezt sem hagyjuk veszni...Érdekes hisz a többi bokornak esze ágába sincs  új virágokat hozni... Persze nem baj, mindig az jut eszembe, egyik évbe egész nyáron  is ,és télen mikor bevittük a kefefát a fóliába, ott is, végig egész télen nyílt...Jött a következő tavasz, kivittük, már akkor gyanúsan szürkés volt a levél... és látszott valami nincs vele rendbe. ... Szépen tönkre ment.. Szerintem megszakadt a tő...Már nem is hoztam helyette másik kefefát. Sajnos elég nagy gond mindig a teleltetés... Remélem még sokáig szép idő lesz, és nem kell  a virágokat elpakolni... Olyankor szomorúság fog el, szinte úgy tűnik mintha üres lenne az udvar.. Levendulás szép hetet Nektek!



Csak zárójelben említem ezt a posztot hétfő délután 4, 30 .kor tettem fel... Most este 11 óra és még sehol nem jelent meg....Kicsit furcsa..... Nem??,,,

4 megjegyzés:

  1. I almost can smell the lavendel!! Mmmmmm. I have some in my garden.

    VálaszTörlés
  2. Milyen szerencsés vagy: nekem sose virágzik kétszer! Vagy jobb gazdája vagy nálam.

    VálaszTörlés
  3. Nálunk virágzott, meg is kaptam azt a 2 szálat még nyáron:-) Most kivi leszek átvészeli-e a telet, vagy ez lesz a sokadik levendula ami nem marad életben.

    én nézegettem a blogokat délután, de sehol semmi:-( Na ezért (is)hagytam ott a blogspotot.....

    VálaszTörlés
  4. Nekem is van egy tő levendulám! Remélem, jövőre már terem, és nem a Tiéteket kell irigyelni! :)))
    A megjelenés problémával én is küzdök... de már írtam... :(

    VálaszTörlés