"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. október 8., szerda

Ajtódísz horgolása próbára.

Már az elmúlt évben nagyon tetszett az ajtódísz, ami horgolva volt, de már kevés idő is volt, és egyszerűen nem tudtam megbirkózni a leírással...Így" alvóba" ment... Idén újra láttam és újra eszembe jutott, hogy olyan béna vagyok, egyszerűen már az első soron  sem tudtam túl jutni..Segítségemre sietett Zádori Kati, aki nem hogy  csak leírta, számba rágta, de le is rajzolta a kezdő sorokat, ami után már gyerek játék volt tovább menni...nagyon hálás vagyok a segítségért... A horgolási tudásom sem a legjobb, de azért próbálkozom... Így aztán végül sikerült befejeznem is a próba munkámat...Most már így utólag elmondhatom  a legrosszabb fonal maradékot fogtam ki.... ami még nehezítette a dolgom... A hegye még nem a legjobb, de SIKERÜLT.... és ez a lényeg... keményítve  lett és a közepébe damilt fűztem... Már el kezdetem rendesbe is horgolni PUPPETS 16-os fonallal...
 tartani is meg fotózni is nem könnyű... nos ilyen lett...Szerintem ablak dísznek is kiváló.
 egy kis részlet... egyébként nagy kedvencem az ananászos minták
 2,4-es damil van a közepébe fűzve.
 már "élesbe" kezdve... mennyivel könnyebb ezzel a fonallal horgolni.


Kati nagyon köszönöm.... hátha ide találsz....

15 megjegyzés:

  1. Sokat dolgozhattál vele, de gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy, Vera! Csodállak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a "rendes " szebb lesz...Most nem azt mondtam hogy hú. de van mit javitani rajta...
      Köszönöm külön hogy hagytál" nyomot".
      Már azon gondolkodtam, hogy annyira rossz lehet, hogy megjegyzés sincs....

      Törlés
  2. Nem tudom, milyen lenne, ha a horgolási tudásod jobb lenne, mert szerintem ez csodaszép lett! Gratula! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom szebb lenne... Húúúú nagyon szívtam a fonal miatt is... meg hogy nem értettem... Amit most csinálok , az annyira pici lesz... Ildikó Neked is nagyon köszönöm.... hogy itt vagy és írsz is...

      Törlés
  3. Nagyon szép lesz az ajtódíszed.
    Köszönöm kérdésedet, talán egy picit javultam, mert nem fáj állandóan, csak akkor, ha ülök, és fel akarok állni, egy-egy mozdulatnál. Azért reménykedem, hátha.....tudom, hogy tökéletes soha nem lesz, de remélem nem kell ezután életem végéig fájdalommal élnem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze visszatérhet, bármelyik pillanatban, de remélhetőleg minél később...Köszönöm hogy itt vagy ,szép hetet...

      Törlés
  4. Vera, ez csodaszép! Én csak fele ennyire tudnék horgolni, boldogabb lennék! :) bámulatos szépeket csinálsz, és nagyon szorgalmasan. A fehér szerintem ablakdísznek is csodás, nemcsak ajtódísznek. A sárga színű meg megállja a helyét őszi koszorúként is. Nagyon szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elképesztő, hogy mennyire szeretem a sárga színt...Mesélhetnék, mennyi egyforma sárga színű valamim van....Itthon veszem észre, megint ugyan olyan sárga az anyag, a fonal...stb... nem véletlen a sárga szinű virágok is...
      Köszönöm hogy itt vagy, neked is szép hetet...

      Törlés
  5. Válaszok
    1. köszönöm...és jó hogy elő bújtál ...és itt vagy...

      Törlés
  6. nagyon szép és mutatós,jó ez az ananász minta ajtódísznek is,gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Emőke,jó hogy itt vagy...Szép tartalmas hetet...

      Törlés
  7. Nagyon tetszik ez a minta de az eredeti leírással nem boldogulok. Azt nem értem, hogy a hét egyráhajtásos pálcát ugyanabba a szembe kell horgolni vagy mindegyiket külön külön? Illetve utánna a négy egyráhajtásos pálca is ugyanabba az egy lancszembe megy vagy külön -külön kell és köztük két láncszem? Egy rajz is sokat segithetne.

    VálaszTörlés
  8. Fel tudnátok rakni a mintát és a leírást. Nagyon tetszik az ajtó dísz, de nem találom a mintát sehol.

    VálaszTörlés
  9. Fel tudnátok rakni a mintát és a leírást. Nagyon tetszik az ajtó dísz, de nem találom a mintát sehol.

    VálaszTörlés