"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. június 11., csütörtök

Ez meg az...

Ma kinyílott a halványlila is...Most már sajnálom hogy nem vágtam vissza tavasszal, mert elég magason kezd nyílni és pár virágot hoz csak... Sőt.olyan volt, mintha kiszáradt volna... de aztán beindult...











Szerintem ritka jó pillanat... jókor voltam jó helyen... nekem nagyon tetszik..Mint egy nagy adag fagyi...


12 megjegyzés:

  1. Mint egy tűzhányó a bokor mögött... ill. gőzhányó... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy nagy adag tejszín jut eszembe a fagyi tetején...nekem...
      gőzhányó? hóhányó? ez se rossz köszi nektek...

      Törlés
  2. azon gondolkodtam, hogy van e illata a klemátisznak...van? mert szépségesek!

    A felhők meg...tudnak produkálni csodákat :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem éreztem illatot.Persze lehet hogy van... de nem erőteljes... mindig elfelejtem megszagolni...Ma vettem észre, most ezeket is megrágta valami...
      Felhők??, majd mindennap lehetne órákig fotózni... és álmodozni?
      Álmodozni? ki ér rá mostanában?

      Törlés
  3. Vera, milyen gyönyőrűek a klematiszaid!

    Milyen jó, hogy így észre tudod venni és értékelni a mindennapok apró szépségeit.... mint például ez a felhő is.
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta blogolok, mindent másképp látok és máshogy nézem... és ez nagyon jó... Sok mindent látok és észre veszek amit eddig nem...
      Nagyon jó hogy újra itt vagy... sokáig hiányoztál...Ez a hímzésed meg egyszerűen gyönyörű...

      Törlés
  4. Musisz miec przepiekny ogrod, tyle w nim przepieknych kwiatow

    VálaszTörlés
  5. Nagyon gondos kertész lehetsz, hogy így hálálják meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs időm velük bibelődni... megöntözöm...és szeretem nézegetni őket, mert mindig valami újat mutatnak..

      Törlés
    2. Nincs időm velük bibelődni... megöntözöm...és szeretem nézegetni őket, mert mindig valami újat mutatnak..

      Törlés