"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. november 30., hétfő

Konyhából

Legszívesebben mindig valamilyen jó kis "Kőtt tésztát" sütnék...De sajnos nagyon vissza kell fognom magam,igy van hogy hónapokig készülők sütni... de lebeszélem, hogy még sem kéne az nekem...De aztán mikor elkap a gépszíj... nincs mese... sütés van..Szombaton megint isteni finom kalács készült.. már rég rájöttünk, ketten is felzabáljuk alig két nap alatt..HHHHát ezért nem sütök...
halmazatul, hogy ne kelljen 4 tojás fehérjét a Macinak adni, madártej készült.. ÁÁÁÁÁÁÁÁá de finom volt és a hab.. Már nem is emlékszem mikor volt utoljára madártej... Persze ennek megint meg lesz a bosszúja...
/Visszasírom, míg bagoztam... kutya bajom nem volt, annyit ehettem és azt amit akartam.. semmi bajom nem volt, és nem híztam még két dekát sem../most meg ránézzek csak a kajára és már híztam is.../Tükröt is jó messzire elkerülöm...









14 megjegyzés:

  1. Egy kis kalács, egy kis madártejjel...Ááálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem álom valóság...és nagyon finom...volt

      Törlés
  2. Das sieht sehr lecker aus! :)
    Lieben Gruß von Cornelia

    VálaszTörlés
  3. Javaslatom (saját gyakorlatból): Csak a gyerekeknek sütök. Magamnak ilyenkor megtartom a "szélét", vagy a kicsit "hibás" részeket - ha akad ilyen. Az a gyakorlat is megszűnt, hogy csak a "sütés kedvéért" süssek, nem nagyon engedheti meg már az ember az efféle luxust, régebben a kollégákat, aztán a szomszédokat végigkínáltam a süteményeimből.
    Még a karácsony a legnagyobb kihívás, mert akkor én is kapok kóstolókat, és hát ugye azt illik viszonozni, de ahogy elnézem, az elmúlt évek "termését" - ezek száma is csökkenőben van. A gyerekek is igyekszenek egészségesebben táplálkozni, a szomszédok egy része már meghalt....
    Szóval az én módszerem ez: sütit nem enni csak ügy lehet, ha nem sütsz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. áááá a gyerekek még arra is lusták hogy eljöjjenek a sütiért...
      Már mindenről lemondtam...és nem vagyok cukros...
      Kókuszgolyó szinte mindig van a fagyasztóba...és általában zserbó is...Fagyasztva eszi Api...Én egyiket sem szeretem...Szeptemberben sütöttem utoljára...
      Az egészséges sütiket meg nem szeretem...

      Törlés
  4. Nálunk is így van már egy ideje, hogy különleges ünnepnap számba megy, ha saját süti kerül az asztalra , de ha csak így tudjuk megóvni magunkat,akkor lemondunk a sütésről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom én, más is bűnteti magát... máskép nem megy..Szerencse hogy semmi műsütit nem szeretek...csokit is nem is tudom mikor ettem utoljára...Befőtet is ezért nem eszek...Két éve ott van... senki nem szereti rajtam kivül... Nagy erő kell hozzá, hogy nem bontsak fel egy üveggel...

      Törlés
  5. Én régóta leszoktam a sütésről, mivel egyrészt fogynom kellene még egy keveset, másrészt a cukrom miatt. :-( DE nagyon guszta amit csináltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többi sütikért nem vagyok annyira oda... de a bukta és társai...
      Pedig az ünnepekre kell sütnöm több félét is... hisz Api nagyon
      édes szájú...Meg hát..... ha ide téved valaki "helyen" kívül is meg kell kínálni valamivel...

      Törlés
  6. Ezer meg egy éve hogy legutóbb madártejet ettem. Pedig szeretem! :)

    VálaszTörlés