"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. január 17., vasárnap

Csak mert tetszik...

Nem az  unokáé, nem a gyerekemé... az enyém..Eddig a hálószobában voltak felsorakozva, az ágy támlájánál, de mindig egy- egy, éjjel  leesett közénk...csak egy részlet.

Legyen szép hetetek!






 akár" művészi "fotó is lehetne talán...decemberi rózsám...





ez a mostani...

14 megjegyzés:

  1. Nekem is vannak plüsseim, nem korfüggő, miért ne lehetne?! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt el is felejtettem, hogy a táskámon is lógnak kis figurák, meg még a lakásban itt-ott...

      Törlés
  2. ..és nekem is van plüssöm, a fiam macigyűjtő:-) én plüssmacska gyűjtő vagyok Nem mellesleg azzal is alszunk. Na és, ha jólesik , akkor mi van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is aludtam vele, csak akkor amikor apa alá került, nem nagyon örült neki... meg amikor éjjel esett a fejünkre egy - egy állatka, nem olyan jó érzés felriadni...

      Törlés
  3. Nekem csak egy van és az "természetesen" kutya...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze gondoltam hogy csak kutya lehet... Ettől függetlenül nagyon jó gazdijuk vagy a cicáknak...jobbat nem is kaphattak volna a cicusok...

      Törlés
  4. A nagymamám egy bizonyos kor után elkezdte gyüjteni a babákat és felhalmozta őket a lakásban. Nem csak szép babákat hanem mindenfélét. Olyan lett a lakás mint valami babamenhely, sehova nem lehetett leülni, mert mindenhol a babák terpeszkedtek.
    Anyuval hiába kérleltük, hogy szelektáljon, nem akart megválni egyiktől sem. Később stratégiát vetettünk be, elkértünk néhány babát hogy mi aztán ezeket mindenáron haza akarjuk vinni, majd hazafelé bedobtuk mindet a kukába. Persze a nagymamám megtalálta a babákat mikor a szemetet vitte le. Kivette és megmosdatta őket és minden kezdődött elölről. :-/
    Nekem egy mackóm és egy barikusz névre hallgató bárány van az ágyamban, de a fő ölelgetni való tetmészetesen a Drágám;-)
    Végszóként: véleményem szerint amíg nem az álkatok vagy a babák veszik át a főszerepet egy otthonban, addig minden ok. Remélem az egész nem egy mackóval és egy báránnyal kezdődik :- O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DE--- de , de igy kezdődik...nekem se egyszerre lett ennyi..és még a lakásba máshol is van letéve, vagy felakasztva...

      Törlés
  5. hat rose is flowering now?? It is a strange winter. very special picture.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A virágot kaptam ajándékba, nem nekem van...

      Törlés
  6. hű, micsoda gyűjtemény! gyönyörű a rózsacsokrod is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szeretem simogatni...és csak szeretem...olyan aranyosak ...

      Törlés
  7. A turiban pár forintokért lehet kapni mindenféle jópofaságokat, óriási a kísértés.
    A gyerekeimé is megvannak még a szekrényben, a szebbek, s most már az unokának is külön gyűjteménye van nálam is. De nekem is van pár saját plüssöm :)
    Szépek a rózsáid, a decemberiek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy ahogy mondod... Ádám után is maradt itt... egyébként a túriba is vettem egy tök aranyos egeret 100 forintért... kimostam, nyáron volt ideje megszáradni...

      Törlés