"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2016. július 18., hétfő

"Csipikének" szeretettel...

Tudtam, ma arra fog vezetni az utam, ahol a gólyáink fészkelnek... Mert "ügyi" nekünk is van gólyánk ... igaz nem nekem személyesen, de a falunknak...// nem is vagyunk falu,.... de nekem akkor is falu...//.rögtön eszembe jutott csipike... fogad szeretettel...

Ép próba repülésre készült az egyik...féltem hogy leesik, elég bizonytalan volt... rögtön egy beszélgető társ is akadt, mig fotóztam, így már ketten néztük hogy is sikerül a mutatvány... Végül is úgy döntött még korai a repülés... vagy csak szégyenlős volt, ezért nem mutatta meg mit is tud...










11 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek!!! :-)Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem ezt a 2 gyönyörűséges fiókát!!! Még csak gyakorlatoznak úgy látom, nem tudnak kirepülni, majd később 1-2 hét szerintem, ahogy a csőrük méretéből látom. Egy hónap múlva már Afrika felé repülnek, el sem hiszem hogy megint eltelt egy szezon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon szívesen...Ritkán járok arra... de most tudtam és eszembe volt a fotózás...gyakorlatozott rendesen, attól tartottam, hogy kiesik, vagy a másik fiókát kilöki---Talán még majd sikerül készíteni képeket,akkor mutatom...!

      Törlés
  2. Annyira csodálatosak ezek a képek. Nagyon ügyesen fotózol :)

    VálaszTörlés
  3. Tulajdonképp ez most két fióka?
    Szuper képek, különösen az 5. fogott meg...
    Vera, egy kérdés: felétek az ugye szót úgy mondják: ügye? Ezt többször megfigyeltem nálad amikor írod. Csak érdekel:-) Azt tudod honnan ered az "ugye" szó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínű hogy két fióka...
      Amelyik tetszik, ott ép nagyon csapkodott a szárnyával..
      Kérdésedre válaszolva... nem tudom, hogy más hogy mondja, vagy írja... nekem így tetszik..és azt sem tudom... hogy honnan ered...Van sok olyan szó, ami nyakatekert...és mégis azokat használom...

      Törlés
    2. De hol vannak a szülők? Magukra hagyják a fiókákat mielőtt kirepülnének?
      Ok, csak kérdeztem, kíváncsi voltam, de nem olyan fontos.

      Törlés
    3. Bizonyára kajáért mentek a szülők... Én akkor láttam őket amikor megérkeztek a szülők tavasszal...Most jártam arra...
      Én meg csak válaszoltam...

      Törlés
  4. Nahát, kár, hogy nem tudok többet a gólyákról, utána is fogok olvasni:-)
    Pussz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bele kelepelhetek :-), szívesen elmondom, hogy leginkább a csőrük színéről és méretéről lehet felismerni a fiókát, nekik sokkal rövidebb és sötétebb, fekete színű, félig pirosodik, mire kirepülnek. A felnőtt gólyának hosszú élénk piros csőre van.
      Már sokkal előbb magára hagyják őket a fészekben, legfőbb oka az önállósodás, na meg szétszedik a szülőt a folyamatos élelem kunyerálással, de sosem hagyják felügyelet nélkül a fiókákat, az egyik szülő mindig a közelben van és figyeli őket közeli háztetőről, oszlopról.

      Törlés
    2. Szuper! Köszönöm szépen a részletes ismertetőt!:-)))

      Törlés