"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. január 15., vasárnap

Idei első igazi bütykölésem, félúton..

Már többször írtam nagy tisztelője vagyok Renulaknak, szeretem a munkáit... jó párat már el is készítettem, nem is egyszer...Az ünnepek alatt már készülődtem, és összekészítettem, feltekertem a fonalakat, mert érdekelt, milyen sokkal vékonyabb cérnával...izgatott, hogy fogom e látni rendesen a csomókat... mennyire fogom tudni meghúzni...
Nos jó pár körön túl vagyok... Hajt a kíváncsiság...Nem mondom hogy hibátlan, de ahogy ránézek szívem melengeti szépsége, hogy ez az én munkám...
Egyre több idő kell mire egy kör kész...

Ezt a terítőt többen is már elkészítették, teljes körével... van aki előbb befejezte...Most meddig jutok el vele, nem tudom megmondani...Itt figyelni kell, nem lehet elkalandozni...nem lehet két percenként felugrálni, letenni, sokat lehet véteni...Könnyűnek tűnik...és sok esetbe unalmasnak is, ép ezért csak pihenten lehet vele foglalkozni csak teljes nyugalomba .

Most 16-os Eldoradó puppetssel  készül a terítő hajócskával.Fehér és krém szín váltogatásával...Most tartok 25 centinél...





 A zöld egy régebbi munka ,de 10-es Eldoradó puppets.Jól látszik a különbség a fonal vastagságával


 egymásra téve



kezdet...

Köszönöm.... ha elolvastál...Szép és jó időtöltést kívánok!

33 megjegyzés:

  1. Gyönyörűség mind a kettő! :)

    VálaszTörlés
  2. Azt a mindenit ez varázslatos!
    Az Eldorádóval elég nehéz dolgozni, hajócskázni jó vele?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Emőke...
      Inkább a vékonysága miatt nehéz vele dolgoznom...Én mindig is az Eldorádóval kézimunkáztam...Volt pár Anchoral is dolgom...vegyes tapasztalattal...a 10-es durva a kész kézimunka, hajócsipkéből, a 12-es nagyon szép, de szerintem lágy... marad csipke...
      Katától kaptam nem tom nevűeket... nagyon sodrott, nagyon nehéz vele dolgozni,állandóan bütykölődik, de ha sikerül ... a végeredmény csodás... nem kell keményteni, ránézni is jó... olyan szép...
      Amivel Kata most dolgozik, volt nekem is próbára... jó... de lényegesen vastagabb mint a 16-os, pedig az 15-ös, amire azt gondolná az ember hogy alig van változás a 15-és a 16 közt...
      Persze anyagi háttér is van... hogy milyen fonalat használok...meg hogy milyet lehet a boltba beszerezni...nem vagyok híve a rendelésnek...és még soha nem is rendeltem... ami van, azzal dolgozom... vagy amit ajándékba kapok...

      Törlés
  3. fantasztikusan finom kis csipke! gratulálok Vera!

    VálaszTörlés
  4. Vera, bámulatosan szépek a csipkéid, még mindig imádom ám őket! :o) Lehelletnyiek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még sosem készítettem még kis terítőt sem, ilyen vékony fonalból...Persze van ennél vékonyabb is, de ez is próbára teszi a kezem és a szemem is...

      Törlés
  5. Nekem még 2 sor hiányzik, és készen vagyok. De készülj fel, hogy a vége felé több mint 1 méternyit kell csinálnod. Én 15.-ös Koralból csinálom, igaz az eredeti 20.-ast ír. De szebb lesz mit 10.-ből az már látszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mint már mondtam... nem tudom meddig csinálom...Tudom a Tied ajándékba megy... de nekem mindig fontos, megbecsülik e a munkám amit készítek... ezért ilyen nagy volumenut eleve nem adok ajándékba...Nem tudom olvastad e, valaki most fejezte be, igaz ő gyöngyöket is tett bele, de a végső méret, hatvan valahány centi lett...
      Újabb két soron leszek túl...nem mondom hogy érdekfeszítő a minta... de már látom hogy pár minta és ez a kör is kész...

      Törlés
    2. Igen láttam, hogy van aki kész vele, ő 20cérnából csinálta,egy ideig gyönggyel ám később anélkül. Én az utolsó soron hezitálok nagyon hisz most több mint 3 métert csipkézek 1 sorban, emiatt lehet az utolsó sort lehagyom és a mostaninál be is fejezem. Jó kis kihívás volt, de vannak még álmaim. :-)

      Törlés
  6. Hú, de gyönyörű munka! Hatalmas türelmed van hozzá... :)

    VálaszTörlés
  7. Remélem nem vagy beteg, régen írtál.

    VálaszTörlés
  8. Régen láttalak. Hiányzol. Kérek szépen valami jelet, égboltról, Alexről, kézimunkáról fotót.

    VálaszTörlés
  9. Só beautiful!! Love from Holland.

    VálaszTörlés
  10. Még mindig csodásak a hajócsipkés munkáid, Vera❤❤❤ Sajnos nem mindennap járok a blogspoton, de igyekszem követni a munkásságodat😀

    VálaszTörlés