"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2017. június 27., kedd

Június 27.

Sokáig nem tudtam, csak saccoltam az időpontot, igy májusra datáltam a blog szülinapot...Persze semmi jelentősége nincs, május e, vagy június...A lényeg hogy ma 7 éve léptem be a blogok világába nagy segítséggel, amiért mindig hálás vagyok...Most lehetne összefoglalást, jöhetnék adatokkal, felesleges... Az élet megy tovább, aki akar velem tart...köszönöm...













Kezdjünk egy új évet... tartsatok velem ha kedvetek van...Köszönöm az eddigi látogatásokat!!!

9 megjegyzés:

  1. Kedves Vera!
    Kívánok neked még sok blog szülinapot! ☺
    Én veled tartok! Legyen szép napod! ☺

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot!
    Szerettem volna ide egy szép virágcsokrot betenni, de valamiért nem sikerült :(

    VálaszTörlés
  3. Hét éve? de jó! :) még sok blogszülinapot kívánok, én is veled tartok :)

    Én már nem is emlékszem rá hány éve blogolok, valamikor a freeblogon kezdtem, de hogy mikor? passz...

    Gyönyörű az a kék klemátiszod, az encián kékje jutott eszembe róla, amit nemrég láttam a havasokban, világszép.

    VálaszTörlés
  4. Jaaa, nekem is nyílik a léggömbvirágom, mindig Te jutsz eszembe róla :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot kívánok! Nagyon szépek a virágaid.

    VálaszTörlés
  6. Csak így tovább ! Az évek egyébként rohannak - az ember néha csak áll és csodálkozik...

    VálaszTörlés
  7. Boldog blogszülinapot kívánok! :)
    Én ezentúl is veled tartok. :)

    VálaszTörlés
  8. Kedves Vera!
    Először is gratulálok a kitartásodhoz és a sok szép munkához, amit mutattál nekünk!
    Igen, az évek szaladnak... mostanában én sem tudok olyan aktív lenni, mint régebben, de az idők változnak, majd csak alakul megint...
    Azért olvaslak, de általában telón, út közben, ezért írni nem tudok... bocsi!
    További minden jót kívánok szeretettel: Ildikó

    VálaszTörlés
  9. Boldog Blogszülinapot! Már megvolt a bűvös 7:-D

    VálaszTörlés