"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. március 20., kedd

Március 19..és megint hó...

Tudom mindenkinek elege van a hóból...pláne nekem, mikor egyébként sem szeretem a havat...mert annyi bonyodalommal jár.Előtte való nap, még azt gondoltam ,mi megússzuk, látván hogy az ország nagy része rendesen behavazódott..Sőt hófúvás, áramszünet és egyéb akadályokkal szembesültek sokan.../Csak szombaton 28 milliméter eső esett,igy a múlt héten 43mm eső azért  megvolt/
Következő éjjel szépen elkezdett szállingózni a hó... és reggelre elég szép mennyiségű szép fehér havat kaptunk...Ki örül neki?Szóval mi sem maradtunk ki...Megint latyakos sár.... minden..Víz meg már annyi van...
Egy -két év kivételével március vége fele mindig nagy havazás van az országba..Sokan nem tudják mihez kötni, így feledésbe is merül, hogy milyen idő volt... PEDIG...A fiam 11.-én született,/41 éve/ egy hét kórház, egy hét otthon ,és utána rövid ujjú ruhába toltuk az utcán a babakocsit... majd pár nap múlva télikabát és térdig érő!!!hó...
Csak úgy halkan mondom ,volt már nyíló körtevirágzáskor is hó...és április 20 -a körül is..
  Szép tavaszi idő után rosszul esik nekünk, hogy újra tél van...és hó..Nem készültek fel rá... minek is... hisz az idő majd megoldja... jön az enyhülés... minek annyit dolgozni a hóval.

Nem gondoltam volna, hogy havas bejegyzés lesz... de hátha pár év múlva megint elő lehet venni akár ezt a bejegyzést, hogy nnnna megint hó volt március 20 körül...














Majd egyszer tavasz is lesz talán, vagy egyből nyárba megyünk...Addig is legyetek jók...

4 megjegyzés:

  1. Én is reménykedtem, hogy megússzuk, mikor másnál olvastam, hogy 10cm-s hó, meg ónos eső, meg lezárt utak stb. De nem.
    Úgy látom azért nem fog soká tartani, itt a városban már csak foltokban van a hóból.
    Én az 5 évvel ezelőtti nagy havazásra emlékszem. Volt ilyen máskor is, mint ahogy írod, sokkal régebben is.
    Milyen aranyosak azok a kis madárkák az utolsó képen! Várják a sorukat :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez most már így marad. Változott az időjárás az elmúlt 10 évben és még örülhetünk, hogy a nagy bibikből kimaradunk.Lásd Amerikát.

    VálaszTörlés
  3. Ha lehet választani inkább kis hó, mint ónos eső... szeretem a havas fenyőket (mondjuk nem márciusban)

    VálaszTörlés
  4. Elfelejtjük.... igen, voltak régen is havas kora-tavaszok, meg hó-nélküli telek. De annyira "megszokta" az agyunk, hogy tavasszal szép időnek kell lenni, hogy meglepődünk, ha mégsincs. Ja, a virágok is meglepődnek... remélem nem éri nagy kár őket.

    VálaszTörlés