"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. május 26., szombat

Kicsit elhanyagolva....

Valamire kiváncsi voltam, és akkor jöttem rá,, hogy, elmaradt  a bejegyzés...Megfogadtam... de nem tartottam be, csak pár hétig, hogy  többet nem teszek fel kézimunkáról...Nem írtam ide se...és máshova se... nem magyarázkodom...látom mindig lejjebb megy a blogger világ is... ráadásul ez az új rendelet,  lehet hogy hülyének tűnök, de nem is értem... 

De nem is erről akarok beszélni, mindenki oda ír ahova akar, nem érdekel többé...Most viszont hiányoltam a saját írásomat, mert már többször volt segítség, amikor vissza olvastam, mert erre, vagy arra voltam kíváncsi...és eszembe is jutott ... többen is írták, ilyenkor milyen jó visszaolvasni...

Pihenőre tettem a hajócsipkémet, mert el is akadtam, meg ilyenkor minden erőmet, energiámat , kezemet a munka felemészti...Este  meg nem tudok fent maradni... Ennek ellenére egy xszem öltés, vagy más ami kézimunka, ha csak pár perc, kikapcsolást jelent nekem... tehát KELL.

Még mindig a 2018 Renulek  tavaszi terítőjén kottlok... április végére elkészült a 12. kör is...közben nem úgy alakultak a dolgok ahogy képzeltem, fonal ügyben, nem váltottam színt korábban , hogy elég legyen majd a fonal, a  befejezéshez, így az utolsó körnél kell módosítani,,Igen ám, de a minta nem úgy hozza ki, csak technikai malőrrel, ami így nem tetszik...Nem térnék ki, mert aki nem járatos  benne,,úgy sem értené...minta közben csavarok hogy ez a minta legyen...és nem fekszik ki a munka szépen...

Minő véletlen ma a facén egy hölgy ép ennél a résznél tart, másképp  készítette el, de a végeredmény ugyanaz...és szép... Most meg a meglévő részt már nem merem levágni, mert félő, hogy végkép nem lesz elég a fonal, mert ez a fonal már nem létezik...//Bevallom, ha nem látom a hölgy munkáját, ez a bejegyzés, meg sem íródott volna..///

Most kivételesen nem is vasaltam és nem szépen kiterítve, csak a fűvön készült a fotó...

13 kör ...kezdete...végül is 9 csücsök kész...






 ez volt az elképzelés... most már másképp csinálnám...

12.kör...


Köszönöm... ha végig olvastál,...

Szép napot,  hátha van még aki  ide téved!!!

10 megjegyzés:

  1. Ne becsüld le a blogodat!!! A hajócsipkéd is álomszép, légies én nem értek ehhez a technikához,így jó gyönyörködni a te munkádban!

    VálaszTörlés
  2. Yes, reading other people's blogs can definitely help with our own work. You're near the end now, I'm glad you've found a way to finish without running out of thread.

    VálaszTörlés
  3. Én mindig gyönyörködöm a munkáidban, ezzel az új titoküggyel jól bekavartak egyébként.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyes, hogy kotlasz, mert megéri.
    Igen, új jogszabály lépett életbe: személyiség védelme.., nem is kell erről tudnod semmit, te nem élsz vissza senki adataival. Okézd le és kész.
    Andulkával egyet értek. Fontos a blogod!

    VálaszTörlés
  5. Sometimes patterns don't always work as we want them, we all tat differently, it's looking lovely so far, look forward to seeing your progress

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusan szép ez a terítő! Minden tiszteletem a Tiéd!
    S ha már segítségnél tartunk... egy rendhagyó krédés, bár ez is kézmunka :) esetleg tudnál abban segíteni, hogy kell az orchideát átültetni? Mindenfelé lóg már a gyökere, de nem merek hozzányúlni...
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon jól néz ki. nálam is vannak hullámvölgyek a blogolással: néha olvasni sincs időm, nemhogy írni. de azért nem hagynám abba. engem kikapcsol, ha másokat olvashatok, a sajátomat meg néha hasznos, néha meg csak úgy jó visszaolvasni.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a terítő Vera! :-) Mindig megcsodálom, mert ehhez a technikához nem értek.
    Ha van időm olvasom a blogokat, de a munka és a kert mellett nem sok időm van. Hímzés ügyileg is egy konyhai képen kotlok már vagy 3 hónapja.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok...Majd csak lesz valahogy... kicsit nyüglődöm és megy tovább, visszaolvasáshoz, emlékezéshez meg nagyon jó...

    VálaszTörlés