"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2018. június 2., szombat

Neszi...

Egész véletlenül született ez  a darab , ugyanis igazából nem tudhattam, hogy unoka használja -e a régebbi neszit ami kapott.Utolsó pillanatba álltam neki.... addig csak töprengtem mi is legyen a meglepi a szülinapjára a  "más" mellé..Jön- megy az unoka , igy azt gondoltam jó szolgálatot tehet a neszi mert nagy, lehet bele  pakolni és praktikus is...Az már csak a ráadás hogy szereti a zöld színeit...
Szerencsémre örült is ... mert hogy kell ép... Persze illatpárna nélkül nincs ünnep, mindenki mindig kap...
A neszi belseje , az unoka gyerekkori  ünnepi fehér ingje,hogy eszébe jussanak a régi emlékek...
















Az illat párna mintája, egy biscornu mintájából kiragadott kis motívum...


Szép hétvégét... jó pihenést kívánok!

16 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, néhányszor már írtam, de irigyellek, amiért ennyi féléhez értesz, a varrásért meg különösen.
    Nagyon jól sikerült ez a neszi, és szívecske illatpárna is aranyos lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenhez egy kicsit értek...Sok mindent tudtam elméletileg,sok mindent muszáj volt tudnom, meg ragadt rám is...Amikkel most foglalkozom, az mind a NET hozadéka,és ez által tanultam,és szerettem meg...Remélem lesz még idő...egy két dologhoz...

      Törlés
  2. Hű ez nagyon klassz lett!Tök jó ötlet a régi ingecske felhasználása,ügyes vagy!!!Az illatpárna is jól sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mondom hogy hibátlan, de ennyi kis rontással bőven elmegy, meg csak én tudom ,hol rontottam...Az ing az meg csak úgy jött...Rengeteg kinőtt ruha van, hogy "jóleszmégvalalire" jelszóval itt van nálunk...Menyem két vagy három nagy szatyor ruhát hozott mondván sajnálta, és majd én készítek még belőle...saját ruhám is van rengeteg, ami ugyan csak ezért vár....

      Törlés
  3. Lovely bag, really pretty colours, well done

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom Edithez az irigykedésben :)
    Nagyon szép lett mind a kettő, biztosan örült neki az unokád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Éva...valóban örült az unoka, ráadásul meg még kell is neki, nem a szekrénybe fekszik árván...

      Törlés
  5. Nagyon szép ajándék és személyes is, az ingecske miatt. Tetszik az ötlet, kedves és praktikus lett a zsebektől. A színe is klassz. Szuper, hogy ilyen univerzális vagy és otthon fellelhető anyagokból is tudsz remek ajándékot készíteni! Utolsó pillanatban jönnek a jó ötletek nálam is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nehéz kitalálni, mit is készítsek,mikor ajándékozásra kerül a sor...Már annyi mindent varrtam és csináltam...kell mindig valami új...Lassan a neszi is elég lesz, bár más anyagból még szeretném elkészíteni, tudom, használni is fogja...
      Szívesen megnézném az ötleteidet ....

      Törlés
  6. nahát, mekkora ötlet volt már ez, hogy az ing zsebeit felhasználtad belülre!!! hogy honnan jutnak neked eszedbe ilyenek? :) csudajó megoldás, az egész nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak úgy jött az ötlet...forgattam az inget, minden ismerőst végig kérdeztem, nem e kell... igy aztán nálam maradt...Gyorsan kellett varrni, egy szekrény re való anyagot nem volt időm átnézni, meg maga az anyag is kötött szín...igy lett Ádám inge a neszi belseje...és igy talán eszébe jutnak a versenyei, szereplései, hogy milyen is volt, mikor gyerek volt...

      Törlés
  7. Hatalmas ötlet az ünnepi ing felhasználása, de már mindent leírtak előttem, viszont nekem is csatlakozni kellett, mert nem hagyhattam megjegyzés nélkül. Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... van még ing ,,meg még más is, csak ihlet és idő kell...

      Törlés
  8. Ez GYÖNYÖRŰ munka kívülről és elképesztően ötletes a bélése!!!!!
    Kár hogy nem csatoltál hozzá fület, mert szerintem a suliba is szívesen vinné.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bea... Nem akartam rátenni fület, van táskája... meg sokszor megy bicajjal...

      Törlés