"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2022. január 26., szerda

rózsa közepe, vagy mint...

 ....a hurrikán közepe...Félve írom, mert nem vagyok biztos benne, hogy a rózsa közepe ami megfogott, és az tetszett leginkább...vagy már nem tudom... vagy a sok rózsaszin, vagy a régi rózsaszineket akartam eldolgozni, de az se jött össze... vagy tényleg csak úgy tetszett a rózsa...és ahogy a közepe fele haladtam, akkor fedeztem fel, hogy olyan mint a hurrikán... csak ez nem csinál pusztítást szerencsére, és nem lesz annyi ember földön futó..Még nézni is rossz, ahogy pörögve megy és amerre megy csak a pusztitás marad utána...Mindezekre a napokba  jöttem rá, ahogy elkészültem a himzés közepével.

Annyira jó hogy bele tudok feledkezni, beleolvadni a himzésbe, hogy ami mostanába ér, külső dolgok, egy kicsit el feledtetik ami vár rám...áááá ...amikor azt gondod jó már minden, és rendbe van, jön helyette más, amiért aggodhatsz...No de most a rózsáról van szó...és akkor jöjjenek a fázis fotók...









és akkor itt van a felső hurrikán képről egy kis írás...Izelítő



11 megjegyzés:

  1. Már látszik hogy mi fogott meg téged ebben a mintában! Csodaszép lesz!
    Jaj, az a hurrikán! Az még így képről is sokkoló! Talán azért, mert tudjuk hogy ezek a színek a valóságban mit rejtenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm....hajt a kiváncsiság is, milyen lesz ha kész...

      Törlés
  2. Tényleg nagyon pompás ez a virág, de óriási munka ! Gratulálok a kitartásodhoz ! /irigyellek érte /

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igy utólag, mondhatom, szerintem nem mértem fel igazából, hogy milyen nagy munka...Azt hittem előbb kész, hisz egy nagy kedvenc vár rám, nincs helyem se, .... meg amúgy is csinálok más kézimunkát, már nem fér bele hogy több nagy munka legyen elkezdve...Hogy miért sietek, nem irhatom le, csak az én agyamba van....hessegetem..Meg igazából makacs is vagyok, nem feladós

      Törlés
  3. Végén az összhatás lenyűgöző lesz. Mekkora a minta, vagyis mennyi öltés hosszába és széltébe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 220x220 a xszem...14es anyag elvileg, de mérés után több mint a többi 14es anyag mérete...Régen ajándékba kaptam egy jó nagy, méternél is nagyobb anyagot,de a hossza és a szélessége sem egyforma... nem szembe tünő.. de ttől függetlenül sokat varrtam rá, nagy darab mintákat is, nem szembe tünőnem deformálodott el a minta...és nagyon jó varrni is egyébként...nagyon kiváncsi vagyok én is... hogy , hogy fog mutatni...készen, mert csak a mintát láttam és abba szerelmesedtem bele, igy elég nagy lutri is...

      Törlés