"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2023. augusztus 15., kedd

Augusztusi harmat, virágok

 Hirtelen lett reggelente csak 9- 10 fok, napközben meg bőven 30 felett, így aztán nem csak nekünk, de a kertnek sem használt...Ha nem muszáj...és persze hogy nem... nem kelek fel hajnalba a nappal...mire kimentem azért már kezdett melegedni,és száradtak fel a harmat nyomai... Ilyenkor oly szép fotókat lehet készíteni, mint például eső után is...Utolsó pillanatba kaptam el a cseppeket...











végre nyílik a hajnalka, nem tudok betelni velük.Egyszerű, mégis csodás kis virágok, takarnak bennünket  már, a kíváncsi  tekintetektől

óóó úgy vártam már... hogy milyen színek lesznek... teljesen még nem derült ki... de igy is tetszenek






nem kell jövő évig várnom, hogy milyen színű lesz, nem mindig az nyílik, ami a papíron van.


6 megjegyzés:

  1. Sok szép virágod van. A zacskón lévő elnevezés és a tartalom már engem is becsapott többször😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom miért jó, hogy félre vezetnek bennünket... Most külön megnéztem a papírt, vegyes napraforgó virágot írnak... csak sárga van... örülök, hogy van... de félrevezettek! Köszönöm , hogy írtál!

      Törlés
  2. Mennyi sok szépséged van! Csak ámulok! A csillagfürtöt az idén vetetted vagy tavalyi ültetés?
    Én is nagyon szeretek reggel korán bóklászni a kertben. Olyan nyugalom, csend van, jó illat... Ez kell nekem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... közel nem sok... de remélem az lesz majd, most a büdöske hódít és kis zsungelnek néz ki, mert mindent elnyom ,A csillagfürtöt idén vetettem, Kétszer.- háromszor ültettem át más földbe, mert döglődött, igy is látszik, egyik milyen sárga levelű.Végén kiültettem, ahol, volt hely.. Nagyon elterjedt a sarkantyúka is, mindent elnyom, már most is kell szabályozni. Remélem jövőre már sokkal nagyobb lesz a csillagfürt. Elég sok virágot kiirtam, ami nem is túl drága, és mutatós is... nem akarok a rabja lenni...Majd meglátjuk jövőre mire jut energia... A zöldséges nagyon sok erőmet elvesz...Reggel és este is végig sétálok, meg kell nézni...

      Törlés