"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2010. szeptember 26., vasárnap

A négy évszak...




Sokáig gondolkodtam, meg blog társam nógatására, felteszem a xszemes munkát amin éppen ügyködök. Nem azért mert szégyenlem, de már utólag sok hibát találtam benne, amit már nem tudok kijavítani. Miután kezdő vagyok, rosszul választottam a leg elején anyagot hozzá. Aztán nekem könnyebb munkát kellett volna választanom, mert úgy jártam mint az egyszeri asszony.... ,/ nem tudott varrni , és első varrása egy kosztüm kabát akart lenni, és csodálkozott, miért nem lett jó, pedig szabás mintáról készítette./ A fonalakkal is meggyűlt a bajom, hiába a szinváltó, a kép is csalós a színek miatt.... De majd a legközelebbi mintánál jobban figyelek, mert már most sokat tanultam. Nem csak ezzel van a problémám, mert közben harcolok a frivollal is, úgy tűnik egyenlőre ő a nyerő. Ezt sikerült összehozni nagy nehezen....

2 megjegyzés:

  1. Szépen alakul a xszemesed!:)
    A frivol egyszer csak kialakul mutasd meg te vagy az erősebb!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jó lesz a 4 évszak, a hibát, ha van csak Te veszed észre mikor a mintához hasonlítod. Hidd el jó lesz.

    VálaszTörlés