"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. február 22., kedd

Ablakdíszem...

Kész lett az ablakdíszem. Most meg a keret kicsi lett, de Apa "szerzett " egy keretett ami állitólag jó lesz , csak még meg kell igazitani. Ez még várat magára.Mindenesetre majd ha kész lesz teljesem mégegyszer felteszem.Eddig olyan jól elvoltam ablakdísz nélkül, de mióta készitettem egyet, azóta úgy gondolom kell újabb és újabb. Az elsőt tavaly horgoltam húsvétra, azóta sokat tanultam horgolás terén is.Mindig találok újabb valamit amit meg kell próbálni elkésziteni.Egy bagollyal küzködöm, majd meglátjuk mi lesz belöle. A cérnát az Aldiba vettem, csak azt sajnálom hogy későn eszméltem rá hogy a bordó színű is kell nekem.. mire visszamentünk már nem volt...

Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Kedves Vera!
    A Te naplódat választottam "Legkedvesebb Blog" díjra, amivel újsütetű naplózóként most tisztelt meg Csipkelelkű:
    Mik is a játék szabályai, ha szívesen elfogadod?:

    * Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
    * Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
    * Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.
    Légy mindig ilyen nyílt és könnyű szívű, szorgalmas és sokszínű ember! Fogadd el a 'Kedvenc Blog' díjat, és add tovább!

    VálaszTörlés