"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. október 2., vasárnap

Frivolitás angyal... "Verás" módra...

Úgy látszik ez az én formám.. Nem menteni akarom magam, máshol is olvastam , milyen nehéz  mintát olvasni.. és elkészíteni.Annyira, de annyira akartam... nagy nehezen rájöttem a mikéntre, de csak csináltam,... csináltam..
Gyanússá vált, mert már régóta bíbelődtem vele , és még mindig nem lett kész....Igen , megint elszámoltam ....Végül kész lett... ilyen bizonyára csak nekem van...és ráadásul tetszik is...
Már készül a másik is, és ha el nem viszi a rontás, az talán tényleg a minta mása lesz,.... de  még ki tudja mit hozz a sors keze...vagy az enyém.

A kis szépség...



Ezt meg csak úgy... tetszett ahogy a fény átsuhant   a minták közt...




Köszöntöm új követőimet:    Györgyi,  Iluj,  Romi, Dius..

8 megjegyzés:

  1. De kis aranyos ;-). Nem kell mentegetőznöd, tudod, próba cseresznye.
    Ha tudnád hogy én mennyi pulóvert lebontottam mire sikerültek méret szerint, ott is a tű és fonal vastagsága mást mást adott ki.

    VálaszTörlés
  2. Hát nekem így is gyönyörű!!!
    Hibát pedig nem látok, így csak irigykedem:) Persze csak egy kicsit:)
    Szép őszi napsütéses hetet!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatosra sikerült.
    Miért is kellene az eredeti mintára hasonlítani, ha így is szép? Nem mellékesen egyedi.

    VálaszTörlés
  4. - csatlakozom Jutka szavaihoz,a minta mindig jó kiindulási alap,aztán lesz belőle valami szép és egyedi,mint nálad,gratula.

    VálaszTörlés
  5. szerintem gyönyörűséges lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Szépséges ..... kell ennél több?
    Vigyázzon rád és ügyes kezeidre!

    VálaszTörlés
  7. Lányok!!!!!!!


    Köszönöm köszönöm...Nagy boldogság fog el, hogy eddig eljutottam... Nem mondom hogy nincsenek hibák,,, de itt borzasztó nehéz hibát javitani ha összehúztad a gyürüt..Cérna eltüntetése a legnagyobb bajom... nem igazán jön össze... majd talán találkozom valakivel aki megmutatja... utána könnyen menni fog...Köszönöm hogy drukkoltok és toltok elöre hogy csináljam... hogy vigyem a szekeret...

    VálaszTörlés