"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2011. november 13., vasárnap

Márton napi vigadalom helyett..........

Ennyit láttam a programból, sőt még ennyit sem, mert ez a szomszédba van...Csak készültem nagyon, nagyon és tervezek és az élet mindig közbe szól...
Halaszthatatlan fóliázásunk volt éppen tegnap/ igaz ma is..
. Még szerencse , hogy a belső fóliát  behúztuk, épp ma reggel -7 fok volt... Ahol nem végeztünk tegnap , ott reggel jeges volt a fólia belül...Nem szoktam a munkánkról írni , de sajnos körülötte forog az egész életünk ,  meg a megélhetésünk......De most kiakadtam rendesen tőle...


Mire abba hagytuk és elmehetünk volna, valami kisördög bújt belém, gyermeki daccal , hisztériával voltam  telis -teli..., ami a mai napomra is ráült...Még jó,  hogy csak a férjem volt "kéznél"...Ráontottam minden bajomat, sérelmemet...Kicsit megkönnyebbültem...


Tudom ,olvasom népbetegség a pajzsmirigy  probléma, de azt is írják jól kezelhető az alul termelő ,..nekem nem az van.....Borzasztó fájdalmakat okozz, Lehet , hogy ettől vagyok sündisznó...próbálom magam visszafogni, ...
nem fordult velem elő mostanában , hogy a kedvenceimnek ne írnák.... de most ez van...


Remélem hamarosan lesz nagyon szép beszámoló Erikától!!!


A  Márton napból  Nekünk ennyi jutott....


12 megjegyzés:

  1. néha vannak ilyen napok - és sokkal jobb, hogy kiadtad magadból, mintha csak gyűlne még mindig odabent. megkérdezhetem, mit termeltek a fóliában?

    VálaszTörlés
  2. Remélem már jobb egy kicsit!
    küldök egy virtuális ölelést!

    VálaszTörlés
  3. Jobb napokat kívánok neked!

    Látod nekem nincsenek pajzsmirigy problémáim és még is vannak nagyon rossz időszakok az életemben:( sokat segít a kézimunka szeretete.
    Horgolj, köss, hímezz vagy vedd elő a hajócskáid remélem segítenek.....aludj egy nagyot holnap remélem jobb lesz!

    VálaszTörlés
  4. Vannak valóban ilyen napok, de én is remélem túl vagy rajta! A libuskák pedig szépek, így pont jók is nem kell őket tepsibe dugni :-)

    VálaszTörlés
  5. Igen, néha az ember elfárad, pihenj kicsit mindjárt más lesz minden!
    Szépek a kacsák! :)

    VálaszTörlés
  6. Kellemes, szép, mosolygós napot kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek vannak kiakadós napjai. Meg szomorúak is. De szerencsére elmúlnak. Virtuális ölelés jöhet? Megy.

    VálaszTörlés
  8. Kár, hogy nem írsz a munkátokról, mert nagyon érdekesnek tűnik A pajzsmirigy problémád is nagyon érdekes.Engem bővebben is érdekelne!Hisztikés vagy, az is rendben van.Azt írod nálam, nem értesz a digitalizáláshoz, de Te vagy az egyetlen aki említi a szuper 8-as fogalmat. Akkor mégis?!
    A pajzsmirigyprobléma azért különösen érdekes a számomra, mert a lányom "csernobili" gyerek és már műtötték pajzsmiriggyel. A döbbenet az volt, hogy azt mondták a 20 éves lányom szíve egy 80 évesnek felel meg...Alíg merték elaltatni a műtéthez. Mindent szeretnék tudni erről a betegségről.
    Ja!Írd meg a címedet!!!

    VálaszTörlés
  9. Nem az e-mail címedet, hanem a levelezésit!

    VálaszTörlés
  10. Vera:) hatha segit az is, hogy kepzeld a kaktusz hozott egyetlen viragot:))Tegnap vettem eszre.

    Jobbulast kivanok!

    puszi, szia!

    VálaszTörlés
  11. Most már értem miért válaszoltál nekem a telefonos beszélgetésünk alkalmával olyan kurtán-furcsán! Remélem túl vagy már a nehezén........és nem is tűnik már olyan kiakadósnak. Legyen szép a napotok!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, ... Jól esett a virtuális ölelés... Jó tudni nagyon jó kis csapathoz csöppentem...Rám fér a bátoritás....Most egyenlőre nem tudok szabadulni sem a gondolattól sem ami rám vár.... és ez a várakozás ráadásul....Most igyekszem a munkáimmal amit másoknak szeretnék majd adni hogy ne itthon legyenek, mert annyira nem tudom hogy amik körülöttem vannak illetve amihez majd nyúlok azok is sugároznak -e álltalam...Csak annyit tudok hogy erre az izotopos kapszulára szükség van, mert a pajzsmirigyem csak nő... és nagyon fáj...
    Sok kitét van amit be kell tartani...

    VálaszTörlés