"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. január 24., csütörtök

Éjszakai projekt...

Sajnos gyakran előfordul, hogy kivet az ágy.... hol ezért.... hol azért... sokszor időjárásjelző is lehetnék.... Ilyenkor kézimunkázni, és Netezni szoktam.... 
Igy született meg egy új mintám.... Tulajdonkép ez egy terítő lenne,sok forgó virág és levél kapaszkodik össze, de egymagába is funkcionálna, mint poháralátét egy-egy virág...Rém egyszerű, de először nagyon eltökörésztem vele... nem igazán értettem... Hezitálok, mert ahhoz, hogy pohár alátét legyen ,sok idő kell hozzá azt hiszem....Mire egy kész lett, már hajnali fél négy volt...Nos majd meglátjuk...A fonal valami maradék...közepesen vastag.... lehet, hogy hajócsipkét is lehetne belőle  készíteni...A horgolótű 1,00-es, 

Ha már a horgolásnál tartok, elég sok fejtörést okoz, hogy új ajándékok készüljenek, Ráadásul ugyebár kényszer pihenőt hasznosan szeretném eltölteni....Már máskor is használtam a mintát.... tojástartónak....
Nos most ez lett....

Folpackba csomagoltam, és egy két helyen kiszúrtam.... finom illat áradozik...

Kint hideg,és szeles idő van... De egy kis kankalin kibújt és virágot hozott... majd mutatom... hamarosan.... már tényleg a tavaszt érzik??Bár úgy lenne!!!!!


Köszöntőm  ky Orsit, mint új követőmet...

9 megjegyzés:

  1. :) örömmel jövök hozzád!

    úgy látom Te is figyeled a virágokat:) én is nap mint nap megnézem, mennyire bújtak ki már a hagymás növénykék. Nekem is van kankalin, még a hó alól is bújik ki és látszik egy kis bimbócska:)

    ez szerintem mindenféleképpen (elő)hírnök! :)

    Jó napokat kívánok Mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez a nemalvás ismerős. én általában fekszem tovább és várom a csodát..... ilyen pici tűt....nekem az egyeshez nem nagyon volt türelmem, éjszaka meg pláne nem is látnám... nem fáj tőle a szemed?

    VálaszTörlés
  3. a kézimunka sok mindenre gyógyír. jó például álmatlanságkor is :) képzeld, nálunk még csak a hóvirág nyílik!

    VálaszTörlés
  4. Az nem jó, ha nem tudsz aludni... tapasztalatból mondom :(
    Viszont nagyon szép dolgokat készítettél! Különösen az illatozó "tojástartó" tetszik :)))

    VálaszTörlés
  5. Szappantartónak néztem és nagyon ötletesnek találom hasonlót én is készítek:)

    VálaszTörlés
  6. Látom, nem vagyok egyedül a nemalvással...mi van? Most már 3-4 óra is elég? És meddig lehet ezt csinálni? Verocska, de te legalább hasznos dologgal töltöd ezt az időt....szépek a munkáid.

    VálaszTörlés
  7. Mennyi, menyi minden történik pár nap alatt!
    A bejárati ajtón lévő dísz nagyon ügyes készítés! A medálok válogatottan jó ízlésről tanuskodnak, az üveg "kabátkája" elegáns.
    Óoooooh! Szegény, nem aludni nem jó! De a horgolások ügyesek!

    VálaszTörlés
  8. Az a tartó nagyon mutatós. A többi díszes virág- levél horgolás is szépséges!
    Hát a nem alvás, nálam is ismerős. különösen éjfél után. hamar felébredek, és vissza aludni nem tudok.
    A kedvedért megmutattam a blogomon a recept tartót. majd, ha lesz időd kukkantsd meg!
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  9. Igen igen. sokunknak ismerős ez a nem alvás... Nem jó de mit lehet csinálni....
    Köszönöm hogy figyeltek rám,és megjegyzést is hagytok!Nagyon jó dolog hogy van visszajelzés!
    Mindenkinek nagyon szép napokat kivánok!

    VálaszTörlés