"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2013. július 3., szerda

Látogatók,, vagy vendégek?

Nem is gondoltam, hogy ez a poszt megszületik..
Történt, hogy mint minden nap, tegnap is  "portyázni" mentem az udvara, hátha valamit  találok,amit esetleg, le lehet majd fotózni.. Már elhaladtam a kaktuszaim mellett, de  a szemem csücskébe valami érdekeset véltem felfedezni...Nem tévedtem... Szaladtam is a gépért, mert mindig azért, nincs nálam...
Szegényke....  úgy meg volt rémülve....Most nyitogatják a kis madarak a szárnyaikat..Van amelyiknek sikerül, van olyan akinek nem ...




Látszik mennyire meg van rémülve.

MÁS.
Ma a fiam itt volt.. Dolga végeztével ment a városba, mikor látta hogy egy kis kutya szaladgál  keresztül- kasúl az úttesten..Többen is fékeztek, aztán kikerülve tovább mentek...Gyerek félre állt ,és figyelte mi történik... Mikor elmentek az autók kiszállt, és szólt a picinek, hogy gyere ide.... gyerekek------- repült ez a pici kutya...
Visszajött, és felhívta  a Misina állatmenhelyet... Elmondta mi történt... és, hogy befogadják e, mert ha ott hagyta volna, valaki elüti.  Amíg a fiam a helyet kereste ennek a kis vakarcsnak, én enni- inni adtam neki... meg fotóztam... és nem értem azt aki kidobta      Tudom nem vagyunk egyformák. 








Itt bemozdult, de látszik, jó érezte magát... 
Befogadták a menhelyen.... és mig odaértek befeküdt a két ülés közé, és pihente a nagy szaladgálást

6 megjegyzés:

  1. Igazi állatbarátok vagytok! Jó volt olvasni ezt a bejegyzést, nézegetni a képeidet... :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj de édesek! :)

    Reméljük, lesz gazdia a kis kutyinak!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a fiadtól, hogy megmentette ezt a kutyust. Szerintem hamar lesz is gazdija, hiszen olyan szép. Bár alighanem nagyobbacska méretű lesz.
    Jópofa a verebecske is a képeken. :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó szívetek van! Szegény kis kutyus, jó, hogy nem történt baja.
    Kedves képek, köszi, hogy láthattam őket!
    Szép hétvégét Nektek! :)

    VálaszTörlés
  5. de kis cuki kutyus:) remélem lesz gazdája...

    VálaszTörlés