"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. január 28., kedd

Fehér, fehér... fehér...

 Meglepetés ért, hisz egy pár napja fotóztam, és mutattam milyen szép az orchideája anyósomnak, amin csak bimbók voltak, erre már nyílik is.... és fehéret.
Erről jut eszembe .... az előző bejegyzésben találtam tippeket hogy babusgassuk e szép virágot, és mit kell tenni hogy sokszor nyíljon... a linket előző írásomnál megtalálja , akit esetleg érdekel...
 és milyen gyönyörű..mama szerint satnya, szerintem meg nem.... akkor az enyém a két kis virággal milyen?







Szép napot!!!!!!!!!!!!!!

14 megjegyzés:

  1. Nem csak a virág a hó is fehér :)
    Szép napokat....gondolok rád!

    VálaszTörlés
  2. Milyen nagy hó van felétek!!!!! Az én orchideáimat elhanyagoltam sajnos, át kell ültetnem,hozott bimbót, de le is potyogott.:(Megnézem a linket!Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony bizony nagy...és nem akar olvadni...sőt mára holnapra ónos esőt mondanak... Mi hegyes dombos kanyaros rész vagyunk... Nem könnyű a közlekedés sem...

      Van e madarad már? Itt már van nem sok de van... Láttunk egy új cinkét, fotozni nem sikerült, remélem még jár majd erre...Apa kikereste milyen cinke volt itt.... de most nem jut eszembe...

      Törlés
  3. Szép ez a sok fehér.....a hóért még mindig irígykedem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez rengeteg munkával és plusz pénzzel jár, mivel párosul a hideg is hozzá...Nekem is tetszik, mig nem itt van a hó...

      Törlés
  4. Én már nem láttam havat egy éve!
    Mama szerint satnya? Szerintem meg IRIGYLÉSRE méltó.Rossebbeket! Én is akarok ilyet!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, elolvastam figyelmesen az orchideáról írt szakmai blogot. Akkor most lépnem kell és el kell mennem a kertészetbe, mert sem áttetsző cserepem, sem ahhoz tartozó bigyóm nincs, azaz kéreg meg a többi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nosza cseréld le a földet...Én mindennap megnézem az én két pici kétvirágos orchideámat...Imádom hogy van...

      Törlés
  6. Nagyon jól bánsz a virágaiddal, gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szépen bánnák velük, akkor nem nyírnám ki őket... Annyira vigyázok rájuk, hogy sikerül mindig kipusztítanom...

      Törlés
  7. Vera ! Kukkants be hozzám, jó?

    VálaszTörlés
  8. Barát cinke és kék cinke is van...

    VálaszTörlés
  9. barát cinke és kék cinke... Manka.

    VálaszTörlés