"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2014. január 5., vasárnap

Finisbe.

Már tegnap teljesen be voltam sózva, és mutatni akartam... szerettem volna kikiabálni..
MERt!!!!Már kész lennék ha a tóhoz lett volna fonalam...így a kacsák sincsenek kész...Még mindig nem sikerült találnom fonalat, és nem akartam "csak" valamivel helyettesíteni.DDE olyan  de olyan boldog vagyok....és bevallom azt hittem hogy még sok varrni való van rajta...Szerencsére nem sok kontúr van hozzá... és ezt is elég nehezen vettem. De talán majd megszokjuk egymást ....




 nos itt hiányzik a befejezés... a víz és a kacsák

Nagy- nagy boldogságomba neki álltam a Salnak.... Óvatosan... és már vigyázva hogy a szemem rendbe legyen mire menni kell...Részletek majd később,mert nem biztos hogy működik majd a dolog.
Szép kézimunkás délutánt kívánok!

25 megjegyzés:

  1. Csodás így egyben!
    Megérte kihímezni, önálló képként is megállja a helyét. Nyugodtan mutathatod, megértem az izgatottságod mert nem mindennap készül el hasonló nagy hímzés.
    Kacsákhoz milyen számú fonalat ajánl a minta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... krém szin hiányzik belőle pár x, de az megvan... a vizet akartam először, utána a viz és ugy a kontúr...

      Törlés
  2. Gyönyörűűűű! Micsoda türelem kell ehhez, és kitartás. Nagyon szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... szebb lenne más anyagon... de hát azt nem látom... ugy hogy ennek is örülök...

      Törlés
  3. Verácska!
    Múltkor ennek a képnek a kapcsán már kérdeztem, hogy milyen számú Puppets fonal kell hozzá, hátha tudok segíteni. Akkor nem válaszoltál rá. Most úja ez a kérdésem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen köszönöm.... csak az a gond hogy ez a minta eredetileg DMC- be készült, és mint köztudott a puppets sokkal kevesebb szin skálával van... , ezért puppets megfelelőt sem talált a boltos... DMC meg nem akartam megvenni 20 centi fonal végett... Majd holnap még megnézem a boltba... Addig is köszönöm Edit...

      Törlés
  4. Aha, értem! Azt hittem, hogy megvan, milyen Puppets számú fonallal hímeznéd, csak épp otthon nincs olyanod. DMC-m nincs, mert én nem azzal hímzek, vagy nagyon végső esetben veszem meg a Rosace helyett az eredeti DMC színt.
    Kár, hogy nem tudtam segíteni...

    VálaszTörlés
  5. Aha, értem! Azt hittem, hogy megvan, milyen Puppets számú fonallal hímeznéd, csak épp otthon nincs olyanod. DMC-m nincs, mert én nem azzal hímzek, vagy nagyon végső esetben veszem meg a Rosace helyett az eredeti DMC színt.
    Kár, hogy nem tudtam segíteni...

    VálaszTörlés
  6. Vera, milyen szép ez... teljesen el vagyok ámulva. Nagyon-nagyon tetszik... :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépséges aprólékos munka!
    A fonal számát már én is kértem a vízhez , de nem válaszoltál..... Nekem van DMC.-m is meg Anchorom is ..... csak szólj és repítem feléd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kata Neked is...Már mint irtam is, már máskor is megpróbálom elintézni... ugyanis ha hozzá számolom ami posta költsség Nektek lenne, ha nekem külditek a fonalat, akkor ezzel az erővel a DMC -t is megvehetném... Nagyon nagyon köszönöm, .

      Törlés
  8. Gyönyörű! bátran örülj neki, hatalmas munka volt! És mi meg veled örülünk! Jó látni egy-egy ilyet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm... Minden alkalommal jó érzés fog el...és a többi blogolók munkáját is szeretem figyelemmel kisérni,,, és hogy milyen sok mindent lehet tanulni egymástól...

      Törlés
  9. Gyönyörű! Minden jót az új évre. (I don't know if Google makes a good translation)

    VálaszTörlés
  10. Szép nagy munka,rengeteg öltés,de megérte;-)
    Nekem is van egy nagyobb tervem idénre,de nem biztos,hogy belefogok,félek,hogy nem lennék eléggé kitartó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emőke a nagy munkák mellett mindig van apróság... A nagy munka a takaró is... nem tudom olvastad e a beírásomat a takarónál... Bevallom jártam Nálad, de nem néztem írtál e vissza nekem...és köszönöm....birizgál a takaród is....

      Törlés
  11. hú, micsoda aprólékos, hatalmas munka. én csak csodálni tudom az ilyen kitartást, belevágni nem mernék. gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm Éva... Neked is jó nagy munkáid vannak...Én mindig úgy kezdem, hogy valamikor kész lesz...Ha ráunok vagy valami más van, mást csinálok, majd utána visszatérek....

    VálaszTörlés
  13. De szép és már mindjárt kész is !

    VálaszTörlés
  14. Óriási nagy munka Vera! Gratulálok a kitartásodhoz!
    A kontúrozás fogja majd igazából feldíszíteni a képet, a végeredmény nagyon szép lesz!
    BUÉK!

    VálaszTörlés