"A kutyádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja rólad,
biztos isten vagy.

A macskádat eteted, itatod, gondozod, ezért azt gondolja,
biztos ő az isten."
( Aranyosfodorka)

"A macska nem ugrál föl rád, nem nyalja összevissza az arcodat, nem szaladgál őrülten körülötted, hisztérikus hangokat kiadva. A macska az ajtóban vár, nagyon finoman a lábadhoz dől, és rezonál." /Pam Brown/
„A kutyák, akikkel megosztható a létezés, különös és csodálatos lények, s nem lehet teljes az élet kutya nélkül...” /Gerard Durrell/
Az eszem szeret megbocsátani, bár néha a lelkem nem hagyja. Vannak olyan sebek, amelyek nem gyógyulnak. Néha a barátságokat is buta, nem gyógyuló hegek teszik tönkre.
Kaszás Attila

2015. július 30., csütörtök

Tavaszi terítő. /még meleg/

Tegnap késő este, azért  sikerült befejeznem a következő kört is, sőt kivágtam a rossz részt és újra csináltam...Viszont a fotók csapni valóak... ez van... nap sehol... majd a következő körnél tán már jobb képek is lesznek... Kivasalva megforgatva... megsimogatva.... most is mint mindig elmondom- sosem gondoltam, hogy eljutok  eddig...nem csak hogy a csomó megfordul,   hogy egy ekkorra munka ki kerüljön a kezemből is.... Jól vállon veregetem magam... kicsit büszke is vagyok...













az átmérő 47 centi, 10-es puppets... hajócskával készült.

13 megjegyzés:

  1. Lehetsz is Vera nagyon szép lett!!!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Bátran legyél büszke, mert ez nem semmi! Ügyes vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  3. You should be proud! It's beautiful work and I love the soft color.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép munka, gratulálok!! Én nem tudok csipkézni, nem értek hozzá! Egy ilyet mennyi időbe telik megcsinálni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őőőő ugyan nem engem kérdeztél, de sokba, nagyon sokba !

      Törlés
    2. Van akinek könnyen megy...ez olyan mint a himzés is... van akinek csak úgy suhan a tűje, van aki bogarássza hova kell ölteni...ez vagyok én...Kérdezted mennyi idő egy ilyen teritő...SOK... mert ráadásul nem egyfolytában készül... nem is bírná az ujjam...A minta olvasás is sokszor nehézkes...De sokan profik ebben is... de én csak amatőr vagyok...

      Törlés
  5. Woooow ez egy álom, vagyis kedvenc szín álom kivitelben.....
    Majd én is kapirgálok, hogy utolérjelek jó ? :-)

    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most még át kell rágnom a következő kört... ráadásul a gépről... de már sok a kinti munka...

      Törlés
  6. Gratulálok, nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikus! Gyönyörű!!! Gratulálok, Vera! :)

    VálaszTörlés
  8. Méltán lehetsz büszke! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  9. Lányok nagyon köszönöm a bejegyzéseket...Igyekszem...Remélem a következő kört is sikerül hamar legyűrni...

    VálaszTörlés